آرنا ورزشی

گل محمدی: بشار به دیدار مقابل نفت آبادان می‌رسد| تصمیمی برای قطع همکاری نگرفته ام

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رابطه با مسائل مختلف صحبت هایی را بیان کرد.

به گزارش ورزشی آرنا ، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: برای جذب بازیکن تا فردا بیشتر وقت نداریم. اگر بازیکنی گیرمان بیاید، جذب می‌کنیم و در غیر این صورت نمی‌توانیم بازیکنی را جذب کنیم. امروز هم فکر می‌کنم وضعیت مهدی خانی درست ‌شود.

او افزود: برخی گزینه‌ها را برای خط دفاع داشتیم که یا قرارداد داشتند یا این که از لحاظ فنی و کیفی مناسب نبودند. یک روز دیگر فرصت داریم و همچنان می‌گردیم تا ببینیم در این زمینه خدا چه می‌خواهد.

گل محمدی در مورد موافقت نکردن سرمربی تیم ملی عراق برای بازگشت زودهنگام بشار رسن به ایران گفت: بشار مشکل خاصی ندارد و به دیدار ما با نفت مسجد سلیمان می‌رسد. از این که در اردوی تیم ملی عراق هم بازیکن کرونایی پیدا شده است یا نه، اطلاعی ندارم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص احتمال جدایی امیر روستایی و پیوستن این بازیکن به شکل قرضی به تیم پیکان گفت: بحث این است قرضی برود یا این که یک بازیکن را از پیکان بگیریم و با جدایی روستایی موافقت کنیم. در این مورد امروز صحبت می‌کنیم.

گل محمدی در مورد میزان رضایت خود از عملکرد مدیران جدید این باشگاه تصریح کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است و آن‌ها برای رفع مشکلات باشگاه تلاش می‌کنند. مشکلات خیلی زیاد است، اما باید به آن‌ها فرصت و زمان بدهیم تا یکی یکی این مسائل برطرف شوند. پرسپولیس سختی‌ها و به قول معروف، چاله چوله‌های زیادی دارد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: دوستان تلاش می‌کنند و پشت سر هم جلسه می‌گذارند تا هرچه سریع‌تر این مشکلات برطرف شوند. ما هم باید صبورتر باشیم و با دید حمایتی به این مسائل نگاه کنیم.

وی درباره شایعات گفت: به دلیل بدعهدی و خلف وعده‌ها و قول‌هایی که برای رفع مکشلات به ما داده‌اند و هیچ وقت عملی نشدند، چند بار به باشگاه نامه زده و حتی درباره قطع همکاری مصاحبه کردم. تا دلتان بخواهد نامه داده‌ام، اما به هر صورت با تمام مشکلات، کارمان را ادامه داده و خدا کمک کرد تا قهرمان غرب آسیا شویم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: مشکلات از قبل همچنان ادامه دارند، اما تصمیمی برای قطع همکاری نگرفته‌ام. باید صبور بود و برای حل مشکلات امیدوار باشیم.

گل محمدی درباره این که آیا توافق استقلال و پرسپولیس برای بازیکن نگرفتن از هم درست است، گفت: من از این موضوع خبر ندارم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا