آرنا ورزشی

AFC رسماً تکلیف استقلال و گروه نخست لیگ قهرمانان را مشخص کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن اعلام رسمی کنار گذاشتن تیم الوحده امارات از لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد امتیاز و گل‌های این تیم در بازی‌های قبل محاسبه نخواهد شد.

به گزارش ورزشی آرنا ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد بعد از تصمیم باشگاه الوحده امارات برای انصراف از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این تصمیم مورد بررسی قرار گرفت.

بر این اساس، مسابقات تیم الوحده در دو هفته نخست لیگ قهرمانان باطل شده و به منظور جلوگیری از هرگونه تردید، تصمیم گرفته شد هیچ امتیاز و گلی از دیدارهای قبل در تعیین رده بندی گروه نخست محاسبه نشود.

سایت AFC در ادامه نوشته است: «باشگاه الوحده باید چهار روز پیش از انجام بازی نخست خود وارد دوحه می شد اما در تاریخ ۹ سپتامبر این باشگاه بعد از مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن به کنفدراسیون اعلام کرد قادر به سفر به قطر نیست. باشگاه الوحده توسط مقامات امارات در قرنطینه قرار گرفت و هم این باشگاه و هم فدراسیون امارات درخواست تعویق بازی های الوحده را دادند اما این امکان وجود نداشت.»

تیم فوتبال الوحده امارات در گروه نخست لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا با استقلال ایران، الاهلی عربستان و الشرطه عراق همگروه بود.

الوحده یک تساوی مقابل الاهلی عربستان و یک برد مقابل الشرطه عراق داشت و با ۴ امتیاز در رده دوم گروه قرار داشت.

به این ترتیب و با ادعای AFC، یک امتیاز از تیم الاهلی عربستان که با ۴ امتیاز در صدر گروه قرار دارد کسر می شود (به خاطر ابطال نتیجه بازی با الوحده) و نماینده عربستان سه امتیازی خواهد شد. همچنین باخت الشرطه که بعد از استقلال ایران در انتهای جدول قرار دارد، مقابل الوحده محاسبه نمی شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا