آرنا ورزشی

رد درخواست ٨ میلیاردی علیپور از طرف مدیران پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قراردادش با پرسپولیس درخواست ٨ میلیارد تومان پول برای یک فصل کرده است

به گزارش ورزشی آرنا ، علی علیپور که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده است، عصر دیروز (چهارشنبه) با حضور در محل باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای با مدیران این باشگاه داشت تا درباره تمدید قراردادش صحبت کند. او که پیش از این خواستار ١٠ میلیارد تومان برای یک فصل شده بود تا قراردادش را تمدید کند حالا از موضع خود کوتاه آمده تا بلکه طرفین به توافق برسند.

در این زمینه منابع آگاه در باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که این بازیکن در جلسه خود با باشگاه پرسپولیس درخواست پایه قرارداد ٨ میلیارد تومانی داشته است اما این موضوع مورد موافقت باشگاه قرار نگرفته است. پرسپولیسی‌ها در این جلسه به علیپور پیشنهاد پایه قرارداد ۵ میلیاردی برای یک فصل دادند که به آن آپشن‌هایی هم اضافه شود.

البته مدیران باشگاه در نظر دارند در صورت توافق بر سر مبلغ قرارداد، بندی در قرارداد این بازیکن بنویسند که بر اساس آن اگر با پیشنهاد خارجی مواجه شد، با پرداخت مبلغ قابل توجهی به پرسپولیس جدا شود تا اینگونه درآمدی هم برای باشگاه حاصل شود.

همچنین یکی دیگر از شروط علیپور برای تمدید قراردادش این است که تمام مطالبات این فصلش به او پرداخت و به صورت کامل با او تسویه حساب شود.

بر همین اساس قرار است علیپور در یکی دو روز آینده روی پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای تمدید فکر کند. گفته می‌شود این بازیکن یک پیشنهاد خارجی هم دارد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا