آرنا ورزشی

بشار رسن؛ برگ برنده یحیی

بشار رسن در این چندسالی که در پرسپولیس بازی میکند تاثیر گذار بوده ، بشار رسن میتواند در بازی بعدی تیمش هم موثر باشد

بشار رسن در این چندسالی که در پرسپولیس بازی میکند تاثیر گذار بوده ، بشار رسن میتواند در بازی بعدی تیمش هم موثر باشد

آرنا نیوز ::پرسپولیس در دیدار برابر فولاد خوزستان توانست به پیروزی دست پیدا کند و یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شود.

به گزارش ورزشی آرنا ، تیم ایرانی که بشار رسن در آن بازی می کند برای کسب عنوان قهرمانی به یک تساوی در دیدار جمعه خود برابر نفت مسجد سلیمان نیاز دارد.

بشار رسن توانست به بازی های خوب خود در فصل جاری با پیراهن پرسپولیس ادامه دهد و در دیدار برابر فولاد خوزستان هم برگ برنده یحیی گل محمدی در زمان اصلی بازی بود. حرکات این بازیکن در ورزشگاه آزادی بارها حریف را اذیت کرد. او با مهارت های فردی خود هم تیمی هایش را هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم بارها در موقعیت گلزنی قرار داد و سرانجام یکی از این حرکت ها جواب داد و سیامک نعمتی توانست دروازه فولاد را باز کند تا پرسپولیس برنده این دیدار شود.

بشار یکی از مهره های تیم کاتانچ برای صعود به جام جهانی 2022 است البته معلوم نیست که این بازیکن در اردوی تیم ملی فوتبال عراق برای دو دیدار دوستانه برابر فلسطین و سوریه حضور پیدا کند چرا که این دو دیدار در تقویم بازی های دوستانه فیفا قرار ندارند و بعید به نظر می رسد که پرسپولیس هم اجازه دهد تا این بازیکن به عراق برگردد.

رسن طبق آخرین اخباری که از دوحه پایتخت قطر می رسد با پیشنهادهای تیم های لیگ ستارگان مواجه شده است و به احتمال خیلی زیاد در فصل بعد در این لیگ بازی کند. او از بهترین هافبک های فوتبال آسیا است و مهارت های فردی که دارد باعث شده است تا هم پرسپولیس نتایج خوبی به دست آورد و هم تیم ملی فوتبال عراق در صدر جدول رده بندی انتخابی جام جهانی قرار گیرد. پرسپولیس نتوانسته است که به خاطر بحران مالی که با آن مواجه است مطالبات مالی این بازیکن را طبق قراردادی که دارد، پرداخت کند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا