آرنا ورزشی

زنوزی: باشگاه‌های دیگر به خاطر وابستگی به دولت به ما نمی‌پیوندند

بیانیه‌ای صادر کرده و دیدگاه‌های مدیران چهار باشگاه خصوصی را به مردم و مسئولان اعلام کرده‌ایم، مثل اینکه گوش شنوایی وجود ندارد.

مالک باشگاه تراکتور در مورد مواضع باشگاه در رابطه با بازگشایی لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ورزشی آرنا ، «محمدرضا زنوزی مطلق» در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو ورزش، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: من هوادار دو تیم تراکتور و ماشین سازی هستم و به عنوان هوادار این دو تیم صحبت می‌کنم، این دو تیم تحت مالکیت شرکت‌های تابعه گروه سرمایه گذاری خود هستند. همچنین جا دارد از هواداران تراکتور و ماشین‌سازی تشکر کرده و دست تک تک‌شان را ببوسم.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

وی در خصوص بیانیه‌ چهار باشگاه خصوصی فوتبال ایران، بیان کرد: بیانیه‌ای صادر کرده و دیدگاه‌های مدیران چهار باشگاه خصوصی را به مردم و مسئولان اعلام کرده‌ایم، مثل اینکه گوش شنوایی وجود ندارد. دیدگاه ما همان دیدگاه‌هایی است که در نامه نوشته شده است.

زنوزی با تاکید اینکه پروتکل‌های فیفا و بهداشت جهانی باید رعایت شود، بیان کرد: با شرایط موجود، به این زودی‌ها این پروتکل در باشگاه‌ها، زمین‌های فوتبال و سایر اماکن درگیر اجرا نمی‌شود. بنده سخنان آقای نکونام را هم گوش دادم، دیدگاه‌های بسیار خوبی داشتند و حرفمان یکسان است.

برخی تیم‌ها مثل چهار باشگاه خصوصی حرفشان را می زنند ولی برخی باشگاه‌ها به دلیل وابستگی مدیران و مربیانشان به دولت، نمی‌توانند حرفشان را بزنند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا