آرنا ورزشی

هری کین: ما می خواهیم لیگ برتر هر چه زودتر شروع شود

شیوع بیماری کرونا باعث لغو خیلی از رویدادهای ورزشی شده است و لیگ برتر انگلیس نیز چنین شرایطی دارد

آرنا نیوز ::کاپیتان تیم فوتبال تاتنهام اعلام کرد مسئولان هر چه زودتر زمان شروع رقابت های لیگ برتر انگلیس را مشخص کنند.

به گزارش ورزشی آرنا ،  شیوع بیماری کرونا باعث لغو خیلی از رویدادهای ورزشی شده است و لیگ برتر انگلیس نیز چنین شرایطی دارد. هری کین مهاجم تیم فوتبال انگلیس و تاتنهام درباره شرایط پیش آمده گفت: باشگاه طی دو هفته آینده با سران لیگ برتر در حال گفتگو است و سعی می کند راهی برای شروع تمرین در گروه های کوچک چهار یا پنج نفری پیدا کند و مرتباً تحت آزمایش قرار بگیرد.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

ما می خواهیم برنامه لیگ برتر برای از سرگیری فصل را ببینیم و بر اساس آن کار خواهیم کرد. امیدوارم مسئولان هر چه سریع تر درباره شروع لیگ برتر تصمیم گیری کنند.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:‌این واقعیت که باید بدون هواداران بازی کنیم بسیار سخت است. لیورپول شایسته عنوان قهرمانی است و در صورتی که تصمیمی گرفته شود که رقابت ها برگزار نشود و ادامه پیدا نمکند باید قهرمانی به لیورپول برسد چون اختلاف امتیازی خیلی زیادی دارد و در طول فصل نیز فوق العاده عمل کرد و فصل خوبی داشت.

هری کین مدتها بود به دلیل مصدومیت برای تیمش به میدان نرفته بود و اکنون تعطیلی رقابتها به سود او شد تا شرایط بازی را بدست بیاورد. در روز های اخیر اخبار درباره فروش این بازیکن شنیده شده بود و اعلام شد تاتنهام برای فروش هری کین درخواست رقم چشم‌گیر ۲۰۰ میلیون پوند درخواست کرده است. رقمی که البته با در نظر گرفتن قابلیت‌های این بازیکن رقم مناسبی است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا