آرنا ورزشی

جنگ حساس استقلال و فولاد در شروع دوباره لیگ

دیدار استقلال و فولاد در شروع دوباره لیگ مسابقه بسیار حساسی است. آبی های پایتخت با 36 امتیاز در حال حاضر رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند و فولاد 33 امتیازی در رده ششم قرار دارد

آرنا نیوز :: اگر لیگ برتر از سر گرفته شود، مسابقه اول میان استقلال و فولاد بسیار حساس خواهد بود.

به گزارش ورزشی آرنا ، طبق برنامه ریزی که مسئولان سازمان لیگ فوتبال انجام دادند، در صورت صدور مجوز شروع مسابقات لیگ از سوی ستاد مبارزه با کرونا، این مسابقات با یک دیدار معوقه آغاز خواهد شد.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

دیدار استقلال و فولاد معوقه از هفته هفدهم است که در شروع نیم فصل دوم به دلیل حضور بیش از دو بازیکن هر تیم در تیم ملی امید لغو شد. حالا مسئولان سازمان لیگ قصد دارند با گرفتن مجوز شروع مسابقات، اولین بازی را بین استقلال و فولاد برگزار کنند و بعد به سراغ دیدارهای هفته بیست و دوم بروند.

دیدار استقلال و فولاد در شروع دوباره لیگ مسابقه بسیار حساسی است. آبی های پایتخت با 36 امتیاز در حال حاضر رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند و فولاد 33 امتیازی در رده ششم قرار دارد.

استقلال اگر در این دیدار پیروز شود، با 39 امتیاز به رده دوم می رسد و نزدیک ترین تعقیب کننده پرسپولیس در صدر خواهد شد. از این رو فولاد هم با برد در این بازی نه تنها با استقلال امتیاز می شود که فرصت خوبی برای کسب سهمیه آسیایی در این فصل به دست می آورد.

بی تردید شروع دوباره لیگ برتر با دیدار استقلال وفولاد می تواند هیجان را بار دیگر به جامعه فوتبال برگرداند و مخاطبان این رشته پرطرفدار هم در روزهای سخت کرونایی از رقابت تیم های بزرگ لذت ببرند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا