آرنا ورزشی

روایت بهروز رهبری‌فرد از انتقال جنجالی هاشمی‌نسب به استقلال

در چنین شرایطی بهروز رهبری‌فرد مدافع اسبق پرسپولیس روایت بسیار جالبی از پشت پرده جدایی مهدی هاشمی‌نسب از این تیم دارد

آرنا نیوز :: دلیل انتقال جنجالی مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس به استقلال، فقط مسائل مالی نبوده است.

به گزارش ورزشی آرنا ، بدون شک آبی پوش شدن مهدی هاشمی‌نسب یکی از جنجالی ترین انتقالات فوتبال ایران بوده. انتقالی که درباره دلایل آن روایتهای متفاوتی مطرح شده و به تازگی ناصر ابراهیمی در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری ایرنا داشته مدعی شده هاشمی‌نسب به خاطر آنکه استقلال پول بیشتری به نسبت پرسپولیس به او می‌داد، راهی تیم رقیب شد.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

در چنین شرایطی بهروز رهبری‌فرد مدافع اسبق پرسپولیس روایت بسیار جالبی از پشت پرده جدایی مهدی هاشمی‌نسب از این تیم دارد.

او به ایران‌ورزشی گفته:” آن زمان وقتی از رختکن بالا می‌آمدیم و وارد زمین می‌شدیم، باب بود که تماشاگران علی پروین را با شعار «سلطان علی پروین» تشویق می‌کردند. برای انجام یکی از بازی‌ها از رختکن بالا آمدیم که دیدیم تماشاگران به جای پروین، مهدی هاشمی‌نسب را تشویق می‌کنند.

آن زمان مهدی گل‌های بسیاری به استقلال زده بود و محبوبیت بالایی بین تماشاگران داشت. پروین که فکر نمی‌کرد کسی جای او را میان هواداران بگیرد، از همان روز با هاشمی‌نسب چپ شد. برای بازی در جام باشگاه‌های آسیا درعربستان بودیم که گفت مهدی را نمی‌خواهد.”

رهبری‌فرد در ادامه صحبتهایش مدعی شده که هاشمی‌نسب دوست داشته در پرسپولیس بماند اما پروین اجازه این کار را به او نداد:” هاشمی‌نسب التماس می‌کرد که بماند اما پروین اجازه نمی‌داد.علی پروین اما یک بار مصاحبه نکرد که بگوید هاشمی‌نسب به خاطر پول به استقلال نرفت و او از تیم بیرونش کرد.

اگر یک بار پروین مصاحبه می‌کرد و این نکته را به زبان می‌آورد که هاشمی‌نسب مثلاً به درد تاکتیک‌هایش نمی‌خورد یا حاشیه داشت، آن بنده خدا 20 سال از پرسپولیسی‌ها فحش نمی‌خورد. هنوز که هنوز است همه فکر می‌کنند مهدی به خاطر پول به استقلال رفت. پروین یک بار هم حرف نزده اما من که می‌دانم ماجرا چه بوده، عابدینی که می‌داند.”


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا