آرنا ورزشی

اسکوچیچ با چه فرایندی پول می‌گیرد؟

مصاحبه  با سرمربی تیم ملی یک نکته عجیب دارد. جایی که اسکوچیچ حاضر نشده بگوید دریافتی‌اش از فدراسیون به چه صورت خواهد بود.

به گزارش آرنا ، مصاحبه  با سرمربی تیم ملی یک نکته عجیب دارد. جایی که اسکوچیچ حاضر نشده بگوید دریافتی‌اش از فدراسیون به چه صورت خواهد بود.

مدیران فدراسیون در دفاع از عقد قرارداد با دراگان اسکوچیچ، روی مسائل مالی این قرارداد مانور ویژه‌ای داشتند. صادق درودگر در مصاحبه‌ای که 19 بهمن سال 98 داشت، ضمن اشاره به قرارداد 200 هزار دلاری فدراسیون با اسکوچیچ، اعلام کرد قرارداد او ریالی است و سرمربی تیم ملی باید مالیات قراردادش را پرداخت کند.

در چنین شرایطی، اسکوچیچ در پاسخ به سوالی درباره اینکه قراردادش به ریال منعقد شده یا دلار و یورو می گوید:” قرارداد من خصوصی است و این موضوع بین من و فدراسیون فوتبال محفوظ است و نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.”

باید دید وقتی فدراسیون فوتبال بارها به ریالی بودن قرارداد اسکوچیچ اشاره کرده چرا سرمربی تیم ملی حاضر به صحبت درباره این مساله نیست. آیا او در جریان رسانه‌ای شدن جزئیات قراردادش توسط فدراسیون نبوده و خواسته به محرمانه بودن آن احترام بگذارد یا اینکه ماجرا چیز دیگری است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا