آرنا ورزشی

پاداش میلیونی برای ویلموتس در دو بازی معمولی!

مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون در آخرین مصاحبه خود تلاش کرده پروژه شکست خورده حضور ویلموتس را به گردن وزارت ورزش و مرکز تجاری-فرهنگی ایران و هلند بیاندازد

سرمربی بلژیکی و سابق ایران، درآمد خوبی در تیم ملی داشت و پول‌هایی به دست آورد که به خوابش هم نمی‌دید!

به گزارش ورزشی آرنا ، مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون در آخرین مصاحبه خود تلاش کرده پروژه شکست خورده حضور ویلموتس را به گردن وزارت ورزش و مرکز تجاری-فرهنگی ایران و هلند بیاندازد.

این اظهارات او البته با واکنش وزارتخانه روبرو شد. تاج گفت وزارت ورزش ویلموتس را به خاطر نامه ارسالی این مرکز، پیشنهاد داد. ویلموتس نام کوچکی نبود، بنابراین رسانه‌ها با حضور این مربی در ایران مشکلی نداشتند، بلکه مشکل قراردادی است که با او امضا شد.

مرکز تجاری-فرهنگی ایران و هلند مفاد قرارداد را تعیین نکرد، بلکه فدراسیون عامل امضای آن بود. مشکل اصلی هم دقیقا همین قرارداد بود و هست نه حضور ویلموتس.

این روزها هم یکی یکی مفاد آن هم رو می‌شود.مثلا ویلموتس برای برد در دو بازی هنگ کنگ و کامبوج که ایران می‌توانست احتمالا بدون مربی هم در آنها برنده باشد، پاداش میلیونی گرفته است که رقم آن چشمگیر است.طبق ادعایی که در یک برنامه تلویزیونی در شبکه 5 مطرح شد(قرارداد ویلموتس در این برنامه به نمایش در آمد)ویلموتس برای هر برد تیم ملی 6 هزار یورو پاداش دریافت می کرده است!


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا