آرنا ورزشی

هموطنانم باید جای پایم را می‌بوسیدند!

بی تردید ماندگارترین سکانس جام جهانی 2006 به ضربه سر محکم زین الدین زیدان در دیدار فینال به سینه مارکو ماتراتزی و متعاقبا اخراج کاپیتان تیم ملی فرانسه و شکست آنها در ضربات پنالتی اختصاص دارد

به گزارش آرنا ، مارکو ماتراتزی، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا در مورد درگیری اش با زین الدین زیدان در فینال جام جهانی صحبت کرد.

بی تردید ماندگارترین سکانس جام جهانی 2006 به ضربه سر محکم زین الدین زیدان در دیدار فینال به سینه مارکو ماتراتزی و متعاقبا اخراج کاپیتان تیم ملی فرانسه و شکست آنها در ضربات پنالتی اختصاص دارد.

اگرچه این اتفاق از نظر روحی نقش مهمی در شکست فرانسه در فینال داشت، اما مردم فرانسه از زیدان استقبال کرده و او را مورد ستایش قرار دادند. اتفاقی که برای مارکو ماتراتزی رخ نداد و به همین دلیل مدافع ایتالیایی از بعضی از هموطنانش ناراضی است.

مارکو ماتراتزی گفت: “زیدان توسط فرانسوی ها مورد مراقبت قرار گرفته بود، اما من از سوی هموطنان خودم طرد شدم که البته من آنها را ایتالیایی های واقعی نمی دانم.

من فردی میهن پرست هستم، همیشه از رنگ های پرچم ایتالیا دفاع خواهم کرد. انتقاد چنین افرادی اتفاقی بود که بعد از آن جام جهانی بیشترین صدمه را به من زده بود.

این افراد باید جاهایی که من روی آن راه رفته بودم را می بوسیدند، زیرا من گل تساوی ایتالیا در فینال جام جهانی را به ثمر رساندم.”


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا