آرنا ورزشی

احمدرضا عابدزاده: خیلی از وسایل سرقتی را پیدا نکرده‌ام

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دستبرد به منزل و مغازه اش گفت: جا دارد از نیروی انتظامی عباس‌آباد و کلاردشت تشکر کنم که سارقان را دستگیر کردند

به گزارش آرنا ، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دستبرد به منزل و مغازه اش گفت: جا دارد از نیروی انتظامی عباس‌آباد و کلاردشت تشکر کنم که سارقان را دستگیر کردند.

زمانی که بازی ایران و چین را شکست دادیم من تابلویی دریافت کردم که آن را هم برده‌اند. همچنین پیراهنی را داشتم که برایم ارش زیادی داشت آنها به سرقت بردند.

متاسفانه تمام خاطرات من را از ویلای شخصی ام بردند. یک نفر 10 روز پیش با من تماس گرفت که آیا خاطرات ورزشی ات را فروخته‌ای ولی من گفتم نه،آنها در ویلای شخصی ام است که گفتند یک فردی این‌ها را آورده و در حال فروش است. من هم به ویلا مراجعه کردم و دیدم که دو قفل بزرگ را شکسته اند و وسایل را سرقت کرده‌اند، البته پلیس آنها را گرفته ولی خیلی از وسایلم که خاطراتم بود را به سرقت برده اند و امیدوارم آنها هر چه سریعتر پیدا شود.

احمدرضا عابدزاده درباره مهمترین خاطره اش از دوران بازیگری اش تصریح کرد: خاطره که زیاد دارم. ۱۵ سال که در تیم ملی بودم سعی کردم با تمام وجود در خدمت مردم باشم.

خوشبختانه بازی های مختلف در ذهن مردم مانده است از زمان سرمربیگری دهداری و پروین گرفته تا تیم جام جهانی. ان شاءالله مردم همیشه ذهن مثبت به من داشته باشند. آن بازی ها برای مردم شاد بوده و همیشه برای مردم می ماند.

عابدزاده در خصوص وضعیت پسرش امیر عابدزاده که در تیم ماریتیمو پرتغال بازی می کند، یادآور شد: باورتان می شود زیاد با رسانه ای مصاحبه نمی کنم.

هیچ موقع پشت پسرم نبودم و خودش با تمام وجود تمرین کرده است. امیر نیازی نداشته من دنبالش بروم و ارتباط بگیرم که به باشگاه اروپایی یا تیم ملی برود.

او خودش به اینجا رسیده است. اینکه شبکه ها و رسانه ها به امیر عابدزاده می پردازند نشان می دهد عملکردش مثبت بوده است. امیر هر روز در خانه و با برنامه باشگاه تمرین می کند


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا