حوادث

جزئیات جدید از سرقت بانک ملی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی جدید از پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی را تشریح کرد و از دستگیری افرادی جدید در این پرونده خبر داد.

به گزارش آرنا :: سرهنگ علی ولیپور درباره آخرین وضعیت سرقت از بانک ملی گفت: بعد از شناسایی و دستگیری سارقان بانک ملی تا به الان دیگر هیچ مورد سرقت از بانک حتی به شکل ناکام نیز در تهران نداشتیم.

وی افزود: هنگام شناسایی و تحویل اموال به مالباختگان مشخص شد که مقدار اندکی از اموال کشف نشده که بلافاصله اقدامات پلیس در این رمینه آغاز شد و ما چند روز پیش موفق شدیم که سه نفر دیگر را در این خصوص در شمال کشور شناسایی و دستگیر کنیم، وی با بیان اینکه همکاران من با نیابت قضایی به شمال کشور رفته و عملیات را اجرا کردند، گفت: تعدادی از اموال به ارزش حدود ۳۰۰ میلیارد ریال را کشف و ردیابی کردند.

در جریان تحقیقات این افراد اعلام کردند که از سرقتی بودن اقلام اطلاعی نداشتند و بخشی از آن نیز به املاک و مستغلات بدل شده است که ما این اموال را نیز به مالباختگان باز خواهیم گرداند، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره افراد متواری شده به ترکیه نیز گفت: پیگیری موضوع از طریق اینترپل و کشور ترکیه در حال انجام است، اما تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده و ماپیگیر موضوع هستیم.

ولیپور درباره اینکه آیا سندی هم از صندوق امانات بانک ملی سرقت شده یا خیر؟  گفت: این سارقان بیشتر به دنبال طلا و ارز و … بودند و حتی اسناد را رها کرده بودند، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره بازگشت اموال به مالباختگان نیز اظهارکرد: بخش اعظمی از اموال کشف شده و به مالباختگان تحویل داده شده است، در مواردی هم که مغایرت وجود داشت تحقیقات و پیگیری‌ها در حال انجام است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا