آرنا ورزشی

بازی‌های لیگ اوایل خرداد آغاز می‌شود؟

با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش مسابقات ورزشی تا آخر اردیبهشت تعطیل خواهند بود و شاید این به معنای آغاز مسابقات در ابتدای خردادماه باشد

به گزارش آرنا ، با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش مسابقات ورزشی تا آخر اردیبهشت تعطیل خواهند بود و شاید این به معنای آغاز مسابقات در ابتدای خردادماه باشد.

امروز مسئول بازی های لیگ یک با بیان اینکه اعلام شده تیم ها از اواسط اردیبهشت تمریناتشان را آغاز کنند این موضوع که برنامه فدراسیون خواهان برگزاری بازی ها درنیمه ابتدایی خرداد است را تقویت کرد.

فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری بازی های لیگ امروز در گفت و گویی  گفته است:” هر تصمیمی که درباره لیگ برتر گرفته شود همان تصمیم هم برای لیگ یک اعلام می‌شود.

ما راهکارهای مختلفی داریم که با مصوبات ستاد کرونا باید همخانی داشته باشد. ابتدا اعلام شد اواسط فروردین تیم‌ها کارشان را آغاز کنند، سپس گفتند اواخر فروردین و اکنون قرار بر این است که اواسط اردیبهشت ماه شروع کنیم. منتظریم تا یک نتیجه ثابت به ما اعلام شود و تصمیم گیری کنیم.”

او درباره اینکه برخی باشگاه های لیگ یکی به دنبال لغو مسابقات هستند گفت:”ما کاری به اسم‌ها نداریم. باید دوباره تاکید کنم اراده سازمان لیگ، وزارت ورزش و فدراسیون بر برگزاری مسابقات است.”

محمودزاده در این مصاحبه همچنین گفت:” ما ابتدا مجوز تمرین و آماده سازی به تیم‌ها را برای سه هفته خواهیم داد اما بعد از این سه هفته در نظر داریم بازی‌ها را فشرده تر برگزار کنیم. با مسئولان تیم‌ها در ارتباط هستیم و حتما سعی می‌کنیم جوری تصمیم خواهیم گرفت که برای بازیکنان هم آسیب دیدگی‌ای بوجود نیاید.”

البته که به نظر می رسد هنوز نمی توان درباره آینده مسابقات لیگ برتر و لیگ یک و دیگر رشته های ورزشی اظهارنظر قطعی کرد چرا که با وجود اعلام های قبلی باید در انتظار تصمیمات و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین ستاد مقابله در کرونا بود که متناسب با شرایط کلی کشور در ارتباط با شیوع این ویروس اتخاذ می شوند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا