آرنا ورزشیبرگزیده ها

فرهاد مجیدی حق دارد استعفا بدهد

آرنا نیوز :: فریدون زندی، هافبک پیشین استقلال در خصوص شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.
فریدون زندی هافبک پیشین استقلال درخصوص شرایط این تیم اظهارداشت: چند ماه است که تیم بدون مدیرعامل است، هیئت مدیره هم کامل نیست و همین چند وقت پیش هم فتح‌الله‌زاده که از جنس فوتبال بود را آوردند، اما مشخص نشد چرا رفت.

وی ادامه داد: فتح‌الله‌زاده را هم مانند بقیه فراری دادند و در نهایت مشخص نشد چرا این مدیر که می‌توانست برای استقلال کمک حال باشد از تیم رفت.
زندی در خصوص بدهی های استقلال افزود: امیدوارم بدهی‌های این تیم هرچه زودتر پرداخت شود زیرا هواداران هر روز استرس دارند که مبادا تیم محروم شود و یا اتفاق دیگری برای باشگاه بیفتد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص اینکه تکلیف مدیرعامل چه خواهد شد بیان داشت: باید مدیر خارجی جذب کنیم، قحطی مدیر شده که تیم بزرگی همچون استقلال چند ماه بدون مدیرعامل است و هیئت مدیره کاملی هم ندارد.‌

وی دباره گلایه های فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد: فرهاد حق دارد، از زمانی که آمده تیم هزاران مشکل داشته، بازیکن خواسته خود را به مجیدی مطرح می‌کند و مجیدی هم باید این خواسته‌ها را به یک نفر منتقل کند، اما کسی نیست؛ به همین دلیل به او هم فشار وارد می‌شود و انتقاد می‌کند. امیدوارم استقلال بتواند نتایج خوبی را کسب کرده و هواداران راضی باشند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا