آرنا ورزشی

ماجرای عجیب رأی‌گیری AFC درباره اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان

آرنا نیوز :: نظرسنجی کنفدارسیون فوتبال آسیا درباره اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا بحث‌برانگیز شده و نکات جالبی در آن نهفته است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ظهر روز گذشته (جمعه) پایان نظرسنجی خود درباره انتخاب اسطوره ایرانی‌ها در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد. همان ظهر دیروز با مراجعه به صفحه مربوط به این نظرسنجی با این گزینه روبه‌رو می‌شدیم که «This poll is now closed» به این معنا که «این نظرسنجی به پایان رسیده است» و امکان ثبت رأی جدید وجود نداشت.
ظهر دیروز سیدجلال حسینی، مدافع و کاپیتان پرسپولیس با کسب 51 درصد از مجموع 5 میلیون و 608 هزار و 779 رأی به ثبت رسیده، برنده این نظرسنجی معرفی شد و فرهاد مجیدی، مهاجم پیشین و سرمربی کنونی استقلال هم با کسب 48 درصد آرا در رده دوم ایستاده بود.
اتفاق جالب اما عصر روز گذشته رخ داد و اعلام شد که فرهاد مجیدی اسطوره ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفته است. عصر روز گذشته اگر دوباره به صفحه مدنظر مراجعه می‌کردید مجدداً با جمله «This poll is now closed» مواجه می‌شدید و وقتی نتایج آرا را مشاهده می‌کردید این بار فرهاد مجیدی 51 درصد از 6 میلیون و 261 هزار و 99 رأی به ثبت رسیده را به خود اختصاص داده و عنوان اسطوره ایرانی‌ها در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کرده بود و سیدجلال حسینی با 48 درصد آرا در جایگاه دوم ایستاده بود.
به نظر می‌رسد که این نظرسنجی یا با مشکل مواجه شده یا هک شده است و یا اینکه کاربران ایرانی روش‌هایی برای ثبت آرای جدید در پایان مهلت قانونی رأی‌گیری یافته‌اند.
برای پیگیری این موضوع و اثبات اینکه این نظرسنجی دچار مشکل شده است، از شب گذشته تا صبح امروز مرتب این صفحه نظرسنجی را چک کردیم و در کمال تعجب متوجه شدیم که هنور نمی‌شود در این نظرسنجی رأی داد، اما لحظه به لحظه به تعداد آرا اضافه می‌شود و نکته جالب‌تر از آن اینکه مدام جای سیدجلال و فرهاد مجیدی در صدر جدول این نظرسنجی دستخوش تغییر می‌شود.
در زیر تصاویر اسکرین‌شات گرفته شده از صفحه نظرسنجی AFC در زمان‌های مختلف را می‌بینید که مدام بر تعداد آرا افزوده می‌شود، این در حالی است که اصلاً نمی‌توان رأی جدیدی را ثبت کرد.
فرهاد مجیدی , سیدجلال حسینی , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال استقلال , کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) , لیگ قهرمانان آسیا , فرهاد مجیدی , سیدجلال حسینی , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال استقلال , کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) , لیگ قهرمانان آسیا ,
نکته جالب اینجاست که نظرسنجی‌های AFC همیشه ساعت 16 به وقت محلی کوالالامپور (12:30 به وقت تهران) به پایان می‌رسد و اگر این مورد در نظر گرفته شود، باید سیدجلال حسینی را برنده این نظرسنجی دانست.
برای تفهیم این موضوع به نظرسنجی اسطوره عربستانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا (تصاویر زیر) نگاهی می‌اندازیم و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این نظرسنجی همچنان ادامه دارد و عربستانی‌ها تا ساعت 16 (به وقت محلی کوالالامپور) روز یکم آوریل (13 فروردین) فرصت رأی دادن به گزینه موردنظر خود را دارند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا