آرنا ورزشی

پایان حسرت برای شماره ۴۴ پرسپولیس و حضور در دربی

این شاید آخرین نیمکت نشینی دروازه بان کروات پرسپولیس در دربی باشد و با جدایی علیرضا بیرانوند و تمدید قراردادش بوژیدار، او از هم اکنون برای دربی بعدی نقشه می‌کشد.
با امضای قراردادی سه‌ساله بوژیدار رادوشویچ حضورش در پرسپولیس را تمدید کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که کمتر از یک هفته قبل علیرضا بیرانوند با قرارادادی سه‌ساله به باشگاه آنتورپ بلژیک در آمده بود. پس حالا تمدید قرارداد رادو یک پیام ویژه خواهد داشت و اینکه این گلر کروات به‌احتمال فراوان فصل آینده صاحب پیراهن شماره یک پرسپولیس می‌شود.
تمدید قرارداد رادوشویچ در حالی صورت گرفت که این بازیکن مبلغ قابل توجهی از باشگاه طلب دارد و از آنجا که قرارداد این دروازه‌بان دلاری است طلب او سنگین به‌نظر می‌رسد. در عین حال با توجه به مشکلات نوسانات ارزی در یک سال و نیم گذشته و بحران‌هایی که در خصوص حفظ بازیکنان و مربیان خارجی پیش آمده به‌نظر می‌رسید این فصل آخرین فصل حضور رادو در پرسپولیس باشد و او هم مثل بشار طاقت این همه بحران و تعویق مطالباتش را نداشته باشد، اما این گلر کروات درست بعد از رفتن بیرانوند قراردادش را تمدید کرد تا رسماً برای گرفتن پیراهن شماره یک پرسپولیس خیز برداشته باشد.
در عین حال رادو می‌داند که شاید باشگاه پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات تابستانی دنبال یک دروازه‌بان درجه یک باشد تا جای خالی بیرانوند را پر کند اما او با علم به اینکه شاید باشگاه در این راه ناکام بماند و مشکلات مالی اجازه چنین انتقالی را ندهد از حالا قراردادش را تمدید کرده تا از حالا شماره یک را به‌نوعی برای خودش رزرو کرده باشد.
رادو در حالی دست به این اقدام زده که از مشکلات مالی و بحران‌های باشگاه پرسپولیس خبر دارد اما بعید نیست حاضر شده باشد قرارداد ریالی ببندد.
در عین حال احتمال دارد او بعد از چهار فصل از زیر سایه بیرانوند بیرون آمده و تبدیل به دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس شود که شاید در آن صورت کسی به رقم بالای قراردادش هم انتقادی نداشته باشد.
از سوی دیگر اگر رادو تا سه فصل دیگر دروازه‌بان پرسپولیس باشد احتمالاً تبدیل به باثبات‌ترین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه خواهد شد و برای بازوبند کاپیتانی هم یکی از کاندیداها خواهد بود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا