آرنا ورزشیبرگزیده ها

انتقاد سرمربی مشهور از ترامپ و هشدار درباره آغاز جنگ

استیو کر سرمربی تیم گلدن استیت، به انتقاد از تصمیم دونالد ترامپ در به شهادت رساندن سردار سلیمانی پرداخت و به مردم این کشور درباره جنگ دیگر هشدار داد.
استیو کر سرمربی تیم بسکتبال گلدن استیت به اظهارنظر درباره دستور دونالد ترامپ برای ترور سردار سلیمانی پرداخت. او ابتدا در توئیتر خود ادعای مایک پنس نخست وزیر آمریکا درباره قاسم سلیمانی را رد کرد و در ادامه گفت: من فقط آنچه که در جهان اتفاق می‌افتد را دنبال می‌کنم زیرا همیشه مورد توجه من است. من نگرانم که بخواهیم به جنگ دیگری نزدیک شویم. من سعی می‌کنم از صفحه توئیتر خود استفاده کنم تا به مردم یادآوری کنم کارهای خود را انجام دهند قبل از اینکه پرچم کشور را به اهتزاز در بیاورند و خودمان را درگیر فاجعه‌ای دیگری کنیم که قبلا در عراق رخ داد.
[قبل از جنگ عراق] تب وطن پرستی را که NBA را فرا گرفته بود به یاد می‌آورم. از آن زمان، ما در لیگ و سایر لیگ ها کارهای بزرگی انجام می‌دهیم و من از صمیم قلب از آن حمایت می‌کنم اما آنچه من فکر می‌کنم این است که درگیر جنگ دیگر نشویم و سربازان دیگری به مناطق دیگر نفرستیم که سودی ندارد و جنگ‌های بی‌موردی در وهله اول رخ می‌دهد.
ما در این کشور تاریخ داریم، همه شما باید ویتنام و عراق را بخوانید، مردم توسط دولت ما گمراه می‌شوند. اکنون باید با آنچه به ما گفته می‌شود بسیار مراقب باشیم. اگر ما به جنگ دیگری منتهی شده‌ایم، پیامدهای بسیاری برای خانواده‌ها و مردم دارد و از سربازان خود حمایت کنیم و این کار ما و رسانه‌ها است.

 


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا