آرنا ورزشی

تماس‌های مشکوک با طلبکاران استقلال و پرسپولیس

ناظران فدراسیون فوتبال آسیا بعد از تاخیری کوتاه مدت به تهران سفر کردند تا بازرسی از سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را آغاز کنند.

بررسی روند انجام تعهدات مالی این سه باشگاه به طلبکاران و بررسی شرایط مالی این سه باشگاه هدف اصلی ماهاجان و دستیاران او در تهران است.

در جریان حضور ناظران فدراسیون فوتبال آسیا اما اتفاقات جالبی رخ داده است. برخی از طلبکاران دو باشگاه سرخابی اعلام کردند که ناظران فدراسیون فوتبال آسیا با آنها تماس گرفتند تا از روند تسویه حساب با آنها مشخص و نهایی شود. ادعایی که با توجه به سبک کاری و بوروکراسی فدراسیون فوتبال آسیا بسیار دور از ذهن به نظر می رسد.

پرویز مظلومی یکی از طلبکاران باشگاه استقلال در این باره به خبرگزاری ایسنا گفت “جالب است بگویم که نماینده AFC دیروز (شنبه) به من زنگ زد و پرسید که آیا طلبت را از استقلال گرفته‌ای؟ چون باشگاه استقلال اعلام کرده بود با من و امثال من توافقاتی داشته است. من هم گفتم نه هنوز تسویه نکرده‌ام.”

سهیل مهدی مسئول کمیته حرفه ای سازی فوتبال ایران با رد هرگونه تماس با طلبکاران اضافه کرد: من تقریبا تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه در کنار ناظران حضور داشتم و همچین چیزی از این افراد ندارم. در فوتبال ما با توجه به شرایطی که فدراسیون و باشگاه ها دارند نیاز به چنین کاری وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: یک مدیر برنامه طی روزهای گذشته اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال آسیا ایمیلی را در اختیار او قرار داده تا شکایات را به آن ارسال کند. لازم است بگویم که این ایمیل در سایت رسمی فدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد و یک موضوع عمومی می باشد که همه می توانند از آن استفاده کنند ولی برخی به دنبال خودنمایی با استفاده از این صحبت ها هستند.

صحبت های سهیل مهدی و پرویز مظلومی نشان می دهد که با حضور ناظران فدراسیون فوتبال آسیا در ایران برخی به دنبال لطمه زدن به اعتبار فوتبال ایران هستند و تلاش می کنند تا منافع شخصی خود را دنبال کنند. اتفاقی که لازم است هر چه سریعتر با برخورد جدی و قاطع کمیته انضباطی فدراسیون، حراست وزارت ورزش و دیگر نهادهای نظارتی همراه شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا