جامعه

“اتوبوس خوابی” در تهران واقعیت دارد؟!

چندی پیش خبری مبنی خوابیدن افراد آسیب پذیر در اتوبوس های شهر تهران در حالی منتشر شد که با واکنش های متعدد فعالین حوزه اجتماعی مواجه شد.

به گزارش آرنا :: اینکه تعدادی افراد آسیب پذیر از جمله معتادان متجاهر و افراد بی خانمان بدلیل نداشتن مکان مناسب شب را تا صبح در خیابان بسر ببرند شاید برای شهروندان قابل باور باشد و به این افراد کارتن خواب گفته می شود.

اما در چند روز گذشته افراد اتوبوس خواب در حالی، در رسانه ها منتشر شد که مدیران شهری تهران معتقدند که این خبر غیر واقعی است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران می گوید: بهرحال افراد مختلفی وارد ناوگان می شوند که در برخی مواقع گزارشاتی در خصوص حضور افراد معتاد در اتوبوس ها وجود داشته و دارد.

محمود ترفع افزود: اما اینکه این افراد تا صبح در یک اتوبوس باشند اصلا امکان پذیر نیست و در خطوط شبانه هر اتوبوسی که به پایان ایستگاه می رسد تخلیه کامل می شود.

وی ادامه داد: در ساعات پایانی شب بدلیل خلوتی مسیرها عمدتا اتوبوس ها کمتر از یک ساعت اول تا پایان خط را طی می کنند که در این مدت افراد تا رسیدن به مقصد در اتوبوس در حالت خواب قرار دارند که با توجه به ساعت حضور افراد امری عادی است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تاکید کرد: پرداخت هزینه بابت حضور در اتوبوس را تکذیب می کنم چرا که این امر توسط مأموران ایستگاهی در آخر خط کنترل می شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا