سیاست

پیشنهاد یک نماینده: نمایندگان میزان دارایی خود را اعلام کنند

علی بابایی کارنامی در نخستین نشست خبری در کسوت نماینده مجلس افزود : به هر حال فرصت کافی برای طرح شفافیت آراء نمایندگان نیز وجود دارد که می تواند در موعد بهتری پیگیری شود

‌به گزارش سرویس سیاسی آرنا ، نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی گفت : نمایندگان مردم در مجلس یازدهم پیش از طرح شفافیت آراء که در جای خودش می تواند پیگیری شود ، از همین آغاز کار نمایندگی میزان اموال و دارایی خود و خانواده‌شان را اعلام کنند.

علی بابایی کارنامی عصر روز شنبه در نخستین نشست خبری خود در کسوت نماینده مجلس افزود : به هر حال فرصت کافی برای طرح شفافیت آراء نمایندگان نیز وجود دارد که می تواند در موعد بهتری پیگیری شود.

وی گفت : اگرچه نامه شفافیت آراء را که از سوی نمایندگان مجلس یازدهم ارائه شده ، امضاء نکردم ، ولی در صورت طرح در صحن علنی تمامی تلاش خود را برای رای آوری آن انجام خواهم داد.

بابایی کارنامی افزود : به نظرم ما نمایندگان مجلس یازدهم در آغاز کارمان باید میزان اموال و دارایی خود و اعضای خانواده امان را به صورت شفاف اعلام کنیم و پس از دوره نمایندگی نیز این اموال و دارایی بررسی و به صورت علنی به اطلاع مردم برسد تا آنان قضاوت کنند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا