سیاست
موضوعات داغ

برداشت سه میلیونی از حساب بی حجابها موضع رسمی مجلس است!؟

سید علی یزدی خواه گفت: ۱۰ الی ۱۲ ماده از لایحه عفاف و حجاب که دولت آن را ارائه کرده بود سلبی بود و مجلس در رابطه با موضوعات ایجابی و تشویقی مواد مختلف را در این لایحه گنجاند.

آرنا نیوز:: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مباحث مطرح شده در خصوص کسر سه میلیون تومان از حساب افراد بی‌حجاب موضع رسمی مجلس و شورای نگهبان نیست.

به گزارش سرویس سیاست آرنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید علی یزدی‌خواه نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه عفاف و حجاب گفت: قانون عفاف و حجاب برای کم کردن سه میلیون تومان از حساب فرد خاطی هنوز تایید نشده و در حال بررسی است.

وی تاکید کرد: مباحث مطرح شده موضع رسمی مجلس و شورای نگهبان نیست.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس بیان کرد: ۱۰ الی ۱۲ ماده از لایحه عفاف و حجاب که دولت آن را ارائه کرده بود سلبی بود و مجلس در رابطه با موضوعات ایجابی و تشویقی مواد مختلف را در این لایحه گنجاند.

یزدی‌خواه گفت: برای جا انداختن حجاب باید توامان هم کار فرهنگی و ایجابی صورت گیرد هم آنجایی که موضوعات عناد، سامان‌دهی و هدایت‌های دیگر کشور‌ها در بحث عفاف و حجاب دیده می‌شود باید برخورد سلبی انجام شود.

پیش از این امیرحسین بانکی‌پور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از تغییرات در لایحه عفاف و حجاب مبنی‌ بر جریمه سه میلیونی و کسر آن از حساب فرد بی‌حجاب صحبت کرده بود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا