سیاست

وزرای بهداشت و کشور به مجلس گزارش می‌دهند

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از گزارش وزارت کشور و بهداشت وهمچنین رئیس سازمان بودجه به هیأت رئیسه برای برنامه‌های مجموعه‌های تحت امرشان در شرایط پساکرونا در کشور خبر داد

به گزارش آرنا ،  سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از گزارش وزارت کشور و بهداشت وهمچنین رئیس سازمان بودجه به هیأت رئیسه برای برنامه‌های مجموعه‌های تحت امرشان در شرایط پساکرونا در کشور خبر داد.

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه هفته آینده اعضای هیأت رئیسه مجلس با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی، موضوع نمایندگانی که غیبت طولانی در جلسات کمیسیون‌ها و صحن داشتند، مطرح و اسامی این نمایندگان مشخص خواهد شد.

وی افزود:‌همچنین در این جلسه بناست تا رؤسای کمیسیون‌ها گزارشات خود را از جلسات‌شان با وزارتخانه‌های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون‌ها به این نشست ارائه دهند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در هفته آینده عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نیز محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشات خود را درباره برنامه‌های مجموعه‌های تحت امرشان برای شرایط پساکرونا در کشور، به هیأت رئیسه مجلس ارائه خواهند کرد.

عباسی خاطرنشان کرد: چنانچه هیأت رئیسه تصمیم بگیرد این مقامات اجرایی برای ارائه گزارشات‌شان به صحن در جلسه علنی مجلس نیز حاضر خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به تصویب دو فوریت طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات در نشست علنی امروز مجلس، گفت: کمیسیون شوراها این طرح را در جلسه روز شنبه هفته آینده خود (30 فروردین 99) مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد و این طرح به عنوان اولین دستور کار صحن علنی مجلس در روز سه‌شنبه 2 اردیبهشت ماه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا