سیاستویژه ها

رئیسی: همه دستگاه‌ها به کمک دستگاه بهداشت و درمان کشور بشتابند

رییس قوه قضاییه امروز در بازدید سرزده ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران گفت: اختیارات لازم داده شده، همه دستگاه‌ها به کمک دستگاه بهداشت و درمان کشور بشتابند.

سعید نمکی در این پیام خطاب به ابراهیم رئیسی نوشت: حضور سرزده حضرت عالی در جمع خدمتگزاران پرتلاش قرارگاه مدیریت بیماری کرونای کلان شهر تهران موجب شادمانی و دلگرمی همگان شد، ضمن قدردانی از این اقدام ارزشمند حضرت عالی امیدوارم با همدلی و وفاق ملی هرچه بیشتر در آینده نزدیک بتوانیم خبر خوش مهار کامل بیماری را به استحضار مردم شریف، مدیران ارشد و مقام معظم رهبری برسانیم.

رییس قوه قضاییه امروز در بازدید سرزده ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران گفت: اختیارات لازم داده شده، همه دستگاه‌ها به کمک دستگاه بهداشت و درمان کشور بشتابند.

رئیسی بیان کرد: امروز سلامت جامعه امری بسیار مهم و دارای اولویت است و همه امور فرع بر سلامت است، اگر سلامت باشد بسیاری از توسعه یافتگی‌ها در کشور پدیدار می‌شود و اگر سلامت جامعه تهدید شد گرفتار مشکلاتی خواهیم شد.
رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه کشور دارای ظرفیت بسیار بالایی است، گفت: اگر همه این ظرفیت پای کار بیاید، کشور ما قدرتمندتر از آن است که این پدیده مشکل ایجاد کند، ظرفیت علمی نیروی جوان، کارآمد و آماده اقدام در کشور بسیار است و برای استفاده از این ظرفیت باید مدیریت صورت گیرد.

وی با تاکید براینکه سطح مداخلات بهداشتی حتما باید افزایش یابد، اظهار کرد: امروز دانشگاه‌های پزشکی، وزارتخانه بهداشت و درمان از جهت فنی و تخصصی صاحب صلاحیت برای نظر دادن در این زمینه هستند. دیگران باید بدانند نگاه این افراد تخصصی و فنی است. اگر می‌گویند اجتماعات نباید انجام شود و مداخلات در امور سازمانی و اداری و حتی زندگی مردم برای تضمین سلامت باید صورت گیرد باید در این رابطه نسبت به این بایدها و نبایدها و پروتکل‌ها احترام گذاشت و آن را عملیاتی کرد.

تاکنون ۹ هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۳۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و ۲۹۵۹ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا