حوادثدسته‌بندی نشده

قتل یک پدر توسط پسر در برابر چشمان کاربران آنلاین اینترنت!

این قتل یا بهتر است بگوییم پدرکشی در شرایطی رخ داد که یک پدر ۷۲ ساله با بیش از بیست نفر ارتباط آنلاین داشت و ناگهان پسر برهنه و ۳۲ ساله وی در تصویر ظاهر شد تا پدر خود را به قتل برساند

آرنا نیوز :: به نظر می‌رسد که از هم اکنون می‌توان دنیای فناوری را محلی برای شناسایی و تشخیص جرم و جنایت ارزیابی کرد. شهر نیویورک اخیراً شاهد یک جنایت عجیب آنلاین در اپلیکیشن ارتباطی زوم بود.

به گزارش سرویس حوادث آرنا ، این قتل یا بهتر است بگوییم پدرکشی در شرایطی رخ داد که یک پدر ۷۲ ساله با بیش از بیست نفر ارتباط آنلاین داشت و ناگهان پسر برهنه و ۳۲ ساله وی در تصویر ظاهر شد تا پدر خود را به قتل برساند. جالب است که دقیقاً از لحظه شروع حادثه چندین نفر در گپ تصویری مذکور با شماره فوریت‌های پلیسی تماس گرفتند.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

اما فقط یک لحظه به این موضوع فکر کنید که چه حس بدی است که شاهد یک قتل باشید، ستوان کوین بیرر، فرمانده یگان واحد قتل در این خصوص گفت: «همه آن‌ها نگران دوست خود بودند. این وحشتناک بود که آن‌ها باید شاهد این موضوع باشند. همه آن‌ها کار درست را انجام دادند که با پلیس تماس گرفتند.»

پلیس می‌گوید، مأموران فوراً در محل حادثه ظهور پیدا کردند و پاورس (نام مقتول) را دیدند که توسط پسرش به قتل رسیده بود. هنوز به شکل دقیق مشخص نیست که آیا افراد حاضر در گفتگوی زوم صحنه چاقو خوردن مقتول را دیده اند یا خیر، اما در هر حال این صحنه بسیار تکان دهنده محسوب می‌شده است.

این روز‌ها اپلیکیشن زوم به یکی از محبوب‌ترین روش‌های ارتباطی تبدیل شده است، زیرا همه گیری کرونا ویروس فعالیت‌های گروهی و اجتماعات بزرگ را لغو کرده است. اما در کنار محبوبیت زوم، نگرانی‌های زیادی درباره امنیت این اپ نیز وجود دارد. گفته می‌شود هکر‌ها به راحتی در گپ‌های زوم نفوذ می‌کنند و این یک موضوع بسیار خطرناک محسوب می‌شود.

این نخستین باری است که اپلیکیشن زوم شاهد یک قتل است. پلیس نیویورک هنوز هیچ اطلاعاتی درباره انگیزه‌های دخیل در این قتل منتشر نکرده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا