فرهنگ و هنر

پشیمان نیستم که برای روحانی تبلیغ کردم

خانم بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص کاهش اهمیت مساله کرونا در جامعه گفت: متأسفانه با گذشت زمان، اهمیت کرونا در جامعه کمرنگ شده است

آرنا نیوز :: نگین معتضدی به روزهای پس از کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوارم هرچه زودتر واکسن این ویروس کشف شود تا بتوانیم به زندگی و زیست طبیعی بازگردیم چراکه همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: جدیدترین پروژه‌ام شام ایرانی بود که کرونا این برنامه را تحت تاثیر قرار داد و سفر به ارمنستان کنسل شد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر آرنا ، این خانم بازیگر به علت استقبال بازیگران از شبکه نمایش خانگی اشاره کرد و گفت: درحقیقت کارهای تولیدی تلویزیون کاهش داشته و همچنین پرداختی و دستمزدها نیز کمتر شده است و به همین دلیل استقبال بازیگران از شبکه نمایش خانگی بیشتر شده است؛ لذا بحث انتخاب و گاردگیری وجود ندارد.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

وی ادامه داد: جزو افتخاراتم است که از کشفیات مهران مدیری محسوب می‌شوم و حتی حضور در کنار تیم آقای مدیری برایم یک چالش بزرگ بود چرا که بامزه نیستم.

معتضدی تاکید کرد: سابقه همکاری در سه پروژه با جناب مدیری را داشتم که هیچ‌وقت صدای بلند مهران مدیری را سر صحنه نشنیده‌ام.

وی عنوان کرد: اصولا در زندگی شخصی خودم آدمی بی‌حاشیه هستم و زندگی من به ارتباط با افراد محدودی خلاصه می‌شود و اهل شلوغ‌بازی نیستم.

این خانم بازیگر مطرح کرد: فکر می‌کنم هیچ‌کدام از بازیگران از قصد، خبر و حاشیه بد از خودشان درست نمی‌کنند چراکه خود من یکی از ترس‌هایم همواره این است که مردم من‌را به خاطر کار بد و اشتباهم، بشناسند.

وی تاکید کرد: ازنظر من بازیگر، صدای مردم نیست بلکه خود مردم است و تنها تفاوت من با مردم این است که در رسانه دیده می‌شوم. از طرفی اظهارنظرهای مختلف درمورد موضوعاتی که علمش را ندارم، اصلا نمی‌پسندم.

این هنرمند کشورمان گفت: چهار سال پیش جزو هنرمندانی بودم که برای کاندیدای موردنظرم، تبلیغات انجام دادم و ترجیح می‌دادم که درباره انتخابم صحبت کنم اما امروز به این نتیجه رسیدم که فقط درباره دغدغه‌هایم و مسائلی که به آن علم دارم، صحبت کنم.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به بروز مشکلات جدید، برای مردمم آرزوهای بسیاری دارم اما امسال آرزوی سلامتی بزرگترین دعایم است تا شاهد از دست‌دادن عزیزانمان نباشیم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا