حوادث

قتل مرموز دختر 26 ساله در خانه مجردی

راز ناپدید شدن دو هفته‌ای دختر مزون دار با کشف جسد وی در خانه‌اش در حالی فاش شد که دلارها و لباس‌های گران‌قیمت وی نیز به سرقت رفته بود.

به گزارش سرویس حوادث آرنا، ساعت 11صبح 19 آذر مردی به کلانتری 140 باغ فیض رفته و از ناپدید شدن دخترش فرنوش خبر داد. وی گفت: وقتی دخترم در یکی از دانشگاه‌های تهران قبول شد از شهر محل زندگی مان برای ادامه تحصیل به اینجا آمد. اما درسش که تمام شد چون در پایتخت کار پیدا کرده بود همین جا ماندگار شد.

دخترم یک مزون لباس زنانه و لباس عروس داشت. گاهی به او سر می‌زدیم تا اینکه چندی قبل سر موضوعی با او بحث مان شد و قهر کرد، مدتی تلفن هایمان را جواب نمی‌داد تا اینکه نگران شده و به تهران آمدیم اما در خانه‌اش را نیز باز نکرد. از همسایه‌ها پرسیدیم آنها گفتند چند روزی است که از فرنوش خبر ندارند و فکر می‌کردند به دیدن ما به شهرستان آمده است. همین مسأله ما را نگران کرد و باعث شد تا به کلانتری برویم.

بدین ترتیب مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض با هماهنگی‌های قضایی راهی خانه دختر جوان شده و پس از ورود به خانه با جسد فرنوش روی تخت خواب مواجه شدند.
گزارش این حادثه بلافاصله به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد‌. بدنبال اعلام این خبر تیم تحقیق راهی محل حادثه که طبقه سوم ساختمانی در غرب تهران بود، شدند.
با حضور در محل و بررسی جسد، طبق گفته متخصصان پزشکی قانونی از زمان مرگش حدود دو هفته می‌گذشت.
روی جسد دختر جوان، آثار خراش و زخم دیده می‌شد که این فرضیه را مطرح کرد جسد دختر جوان را روی زمین کشیده‌اند و احتمالاً محل مرگ، جای دیگری از خانه بودهاست.

به‌هم‌ ریختگی خانه حکایت از سرقت داشت. خانواده فرنوش نیز اعلام کردند: دخترشان از درآمدی که به‌دست می‌آورد دلار خریداری می‌کرد اما دلارهایش به سرقت رفته است، همچنین آنها مدعی شدند فرنوش لباس‌های مزون و عروس داخل مغازه را به خانه هم می‌آورد، اما از لباس‌ها نیز خبری نبود. باتوجه به مرگ مشکوک دختر 26 ساله، به دستور بازپرس مصطفی واحدی جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور تحقیقات در رابطه با مرگ او را صادر کرد.

 


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا