حوادث

زورگیری از کودک کار؛ روی دختر بچه بنزین ریختند و آتش زدند!

اوباش برای یک دختر بچه از کودکان کار مزاحمت ایجاد و تلاش کردند که پول‌های حاصل از فعالیت روزانه او را به سرقت ببرند که با مقاومت دختر بچه روبه رو ‌شدند، اوباش روی دختر بچه بنزین ریختند و او را آتش ‌زدند

به گزارش سرویس حوادث آرنا ، مزاحمت شبانه اوباش برای تصاحب درآمد کودک کار در محدوده میدان انقلاب اصفهان، دختربچه اصفهانی را راهی بیمارستان سوانح سوختگی کرد.

به گفته شاهدان عینی، شامگاه شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در محدوده میدان انقلاب اصفهان ، اوباش برای یک دختر بچه از کودکان کار مزاحمت ایجاد و تلاش کردند که پول‌های حاصل از فعالیت روزانه او را به سرقت ببرند که با مقاومت دختر بچه روبه رو ‌شدند، اوباش روی دختر بچه بنزین ریختند و او را آتش ‌زدند، اما آتش به موقع خاموش ‌شد و سوختگی شدیدی رخ نداد.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

اکبر مهاجر، مدیر روابط عمومی بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان در پاسخ به این سوال که بیمارستان از پذیرش این دختر بچه به دلیل این‌که کودک کار بوده، امتناع کرده است، گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد، چند نفر از کارکنان ما و حتی پرسنل اورژانس در زمان مراجعه دختر بچه در آن‌جا بودند و می‌توانند شهادت دهند، این بیمارستان خصوصی نیست که منافع شخصی در میان باشد، این بیمارستان دولتی است و هزینه‌ای برای آن‌ها ندارد که بخواهند جلوگیری کنند و بر اساس قانون هر بیماری مراجعه می‌کند باید به او خدمات‌رسانی شود.

وی بیان کرد: ساعت 12 شب شنبه 13 اردیبهشت ماه این دختر بچه به همراه یک آقا به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) مراجعه کردند، درصد سوختگی دختر بچه یک درصد بود.

مهاجر با بیان این‌که بعد از مراجعه کار پانسمان مصدوم انجام شد، افزود: اگر همراه ایشان گفته بود این دختر بچه، کودک کار است و پولی ندارد، بیمارستان هیچ هزینه‌ای بابت پانسمان از آن‌ها نمی‌گرفت.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا