حوادث
موضوعات داغ

دختر ۶ساله، قربانی عشق ممنوعه مادرش شد

مردی که به اتهام قتل و کودک‌ آزاری دختر شش‌ ساله زن مورد علاقه‌ اش بازداشت شده بود دیروز اعتراف کرد.

به گزارش آرنا :: شامگاه هشتم اردیبهشت امسال، دختر خردسالی که آثار سوختگی و شکنجه روی بدنش بود به بیمارستانی در تهران منتقل شد و روز بعد فوت کرد. مادرش در جریان تحقیقات گفته بود پدر کودک این بلا را سرش آورده است، این مرد بازداشت و منکر قتل دخترش شد.

در ادامه تحقیقات معلوم شد این زن با مردی در ارتباط عاشقانه بوده که مرد جوان این بلا را سر کودک آورده است، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و چند هفته قبل در کارگاه ریسندگی در اطراف تهران بازداشت شد.

او منکر قتل بود تا این‌که دیروز در جریان تحقیقات قضایی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با اعتراف به قتل کودک گفت: چند سال قبل ازدواج کردم و پسری پنج‌ ساله دارم، اما به‌ دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم، شیشه و تریاک مصرف می‌کنم، یک سال قبل در فضای مجازی با زن جوانی آشنا شدم.
در ادامه به هم علاقه‌ مند شده و می‌خواستیم ازدواج کنیم، پسر خردسالم نزد مادرم بود، اما دختر شش‌ ساله زن جوان، اذیتم می‌کرد، بچه مدام در خیابان بود و همین باعث شد کتکش بزنم و دست‌ و پایش را با سیخ داغ بسوزانم، دو روز قبل از حادثه نیز سرویس‌ بهداشتی رفت و خودش را خوب تمیز نکرد که با دمپایی ضربه‌هایی به بدن او زدم.

شب حادثه وقتی از سر کار به خانه آمدم، با دختربچه در خیابان رو به‌ رو شدم، هلش دادم که به دیوار برخورد کرد، آب‌ قند به او دادم، اما حالش بدتر شد، او را به بیمارستان رساندیم، روز بعد فهمیدم فوت شده است.

چند روز بعد زن جوان در آگاهی و به بهانه تماس با خانواده‌ اش به من زنگ زد و خبر داد بازداشت شده و خواست فرار کنم، کارم را عوض کردم و با هویت جعلی در کارخانه بافندگی و ریسندگی مشغول به کار شدم، اما هویتم لو رفت.

محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی و کودک‌ آزاری و مادر کودک به دلیل فراری‌ دادن متهم و نیز همدستی در کودک‌ آزاری در بازداشت به سر می‌برند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا