برگزیده هاحوادث

دستگیری عوامل تولید و توزیع الکل‌های کشنده

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری عاملان تولید و توزیع الکل های دست ساز غیر مجاز که اخیرا منجر به فوت تعدادی از شهروندان البرزی شد، خبر داد.

محمد نادربیگی گفت: در پی تولید و توزیع مقادیر زیادی الکل های دست ساز غیر مجاز در سطح استان البرز و رواج این باور غلط در برخی از افراد جامعه که با خوردن الکل می توان در مقابل ویروس کرونا خود را مصون کرد متاسفانه منجر به فوت 15 نفر و مصدومیت چند نفر از شهروندان شد.

وی گفت: در راستای تامین امنیت روانی جامعه اقدامات ویژه ای از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان برای شناسایی عوامل توزیع و فروش این الکل‌های تقلبی شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، در نهایت 3 نفر از عوامل تولید و توزیع کنندگان الکل های دست ساز غیر مجاز در شهرهای کرج و “ساوجبلاغ” شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی چندین عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و از آن ها 58 بطری 600 سی سی با مارک الکل طبی آماده توزیع، 70 بطری خالی و چندین دستگاه بسته بندی الکل‌های تقلبی کشف شد.

سرهنگ نادربیگی بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های تکمیلی اعتراف کردند که مواد اولیه ضد عفونی کننده را از شخصی در شهرستان اشتهارد خریداری کرده‌اند که نامبرده نیز بلافاصله دستگیر و از مخفیگاه وی 40 لیتر مواد اولیه تهیه الکل غیر مجاز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: الکل‌های کشف شده برای بررسی میزان و نوع مواد به کار گیری شده به اداره تشخیص هویت این پلیس ارسال و نتیجه تحقیقات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا