بین الملل
موضوعات داغ

صهیونیست‌ها به فلسطینیان در انتظار کمک یورش بردند

اشغالگران صهیونیستی با شلیک گلوله به سمت محل تجمع فلسطینیانی که در انتظار ورود کمک‌ها به غزه بودند، موجب شهادت و زخمی‌شدن شماری از آن‌ها شدند.

آرنا نیوز:: اشغالگران صهیونیستی با شلیک گلوله به سمت محل تجمع فلسطینیانی که در انتظار ورود کمک‌ها به غزه بودند، موجب شهادت و زخمی‌شدن شماری از آن‌ها شدند.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا به نقل از ایسنا، در پی حمله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به محل تجمع فلسطینیان در نزدیکی میدان «الکویت» در نوار غزه که منتظر ورود کمک‌های امدادی بودند ۶ نفر به شهادت رسیده و ۸۳ نفر دیگر مجروح شدند.

طبق گزارش شبکه المیادین، همچنین در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک منزل در اردوگاه «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه یک فلسطینی به شهادت رسید و چند نفر دیگر مجروح شدند.

توپخانه ارتش اشغالگر اسرائیلی نیز اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه و جنگنده های آن منطقه «الزیتون» در جنوب این باریکه را با حملات شدید هدف قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر چهارشنبه هم حمله‌ای را در اطراف بیمارستان اروپایی در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه صورت دادند.

المیادین در ادامه نوشت، بعد ازظهر چهارشنبه در نتیجه بمباران یک خودرو غیر نظامی در منطقه «خربة العدس» در شمال رفح واقع در جنوب نوار غزه ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر مجروح شدند.

نظامیان صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ کشتار علیه خانواده ها در نوار غزه مرتکب شدند که موجب شهادت ۸۸ نفر و زخمی شدن ۱۳۵ نفر دیگر شده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا