بین الملل
موضوعات داغ

وصیت سرباز قهرمان آمریکایی: در فلسطینِ آزاد خاکسترم پخش شود

سرباز ۲۵ ساله آمریکایی که خودسوزی کرده بود در وصیت خود آرزو کرده بود که فلسطین آزاد شود.

آرنا نیوز:: سرباز ۲۵ ساله نیروی هوایی آمریکا که در اعتراض به نسل‌کشی غزه خودسوزی کرد، در وصیت نامه خود آرزو کرده که فلسطین آزاد شود و خاکستر بدن سوخته اش در فلسطین آزاد پخش شود.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا، آرون بوشنل که در اعتراض به همدستی این کشور با نسل کشی اسرائیل در غزه مقابل سفارت تل‌آویو در واشنگتن خودسوزی کرد، در وصیت نامه خود آرزو کرده است که فلسطین آزاد شود.

(( اگر زمانی برسد که فلسطینی‌ها دوباره کنترل سرزمین خود را به دست گیرند، دوست دارم خاکسترم در فلسطین آزاد پخش شود )) این حرف را جوان آمریکایی عضو نیروی هوایی این کشور گفت که هفته گذشته خودسوزی کرد.

طبق گزارش رسانه‌ها، این عضو نیروی هوایی ارتش آمریکا در وصیت نامه خود نوشت که «از برادرم و دوستانم عذر می‌خواهم که شما را اینطور ترک کردم. البته اگر واقعا متاسف بودم این کار را نمی‌کردم. اما این دستگاه خون می‌خواهد. هیچ کدام از این‌ها منصفانه نیست».

در وصیت نامه او آمده است که «آرزو می‌کنم بقایای (جسد) من سوزانده شود. من نمی‌خواهم خاکسترم یا بقایای من دفن شود، زیرا بدن من به هیچ کجای این دنیا تعلق ندارد».
وی افزود: «اگر زمانی برسد که فلسطینی‌ها دوباره کنترل سرزمین خود را به دست گیرند و مردم بومی این سرزمین با این ایده موافق باشند، دوست دارم خاکسترم در فلسطین آزاد پخش شود».

بوشنل که متخصص عملیات دفاع سایبری در «اسکادران پانصد و سی و یکم پشتیبانی اطلاعات» نیروی هوایی آمریکا بود، هفتم اسفندماه در حمایت از مردم فلسطین خودسوزی کرد.

او با بیان اینکه «دیگر نمی‌خواهم همدست این نسل کشی (در غزه) باشم»، مواضع دولت آمریکا و کمک آن به اسرائیل در این جنگ را محکوم کرد و پیش از فوتش گفته بود: «فلسطین را آزاد کنید».

 


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا