بین الملل

ویدئو | ۵۹ کشته و زخمی در حریق گسترده آسمان‌خراش در چین

مقامات چینی اعلام کردند در پی آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در شرق چین ۱۵ نفر جان باخته و ۴۴ نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا، مقامات شهر نانجینگ صبح شنبه اعلام کرد که در پی وقوع آتش سوزی صبح جمعه در یک ساختمان مسکونی این شهر که واقع در شرق چین است ۱۵ نفر کشته شدند.

براساس گزارش آر تی، چن شی چانگ شهردار نانجینگ در یک نشست خبری گفت: در نتیجه این حادثه ۱۵ نفر جان خود را از دست دادند و ۴۴ نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم و ۴۲ نفر نیز به طور جزئی مجروح شدند.

آتش سوزی در ساعت ۴:۳۹ صبح روز جمعه زمانی رخ داد. در همین لحظه سازمان آتش نشانی محلی زنگ خطر آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در منطقه یوهواتای نانجینگ را دریافت کرد.

 

 

آتش‌نشان ها وارد عمل شده و برای نجات دادن ۷۶۰ نفری که در این ساختمان بودند، در آن را شکست. آتش نشانان حدود ساعت ۶ صبح توانستند آتش را خاموش کنند، در حالی که کار جستجو و نجات در محل حدود ساعت ۱۴ به پایان رسید.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که آتش در طبقه اول ساختمان که دوچرخه‌های برقی در آن قرار داده شده بود رخ داده و سپس به بقیه ساختمان سرایت کرده است. با این حال تحقیقات در خصوص چگونگی وقوع این حادثه همچنان ادامه دارد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا