بین الملل
موضوعات داغ

دیدار وزیر جنگ اسرائیل و آستین درخصوص حمله به رفح

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که وزیر دفاع این کشور با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفتگو کرده و آخرین برنامه‌ها درخصوص حمله به رفح را دریافت کرده است.

آرنا نیوز:: پنتاگون اعلام کرد لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا و یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، با یکدیگر تماس داشتند.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا، روزنامه تایمز اسرائیل، وزارت دفاع آمریکا در ادامه افزود که دو طرف درباره برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح صحبت کردند و آستین بر اهمیت حفاظت از غیرنظامیان و اطمینان از حرکت و دسترسی به کمک‌های بشردوستانه قبل از هرگونه حمله در رفح تأکید می‌کند.

آستین درحالی ادعای نگرانی برای آوارگان در رفح را دارد که به جز غیرنظامیان که تعداد آنان به بیش از یک میلیون نفر می‌رسد کسی در رفح نیست و حمله صهیونیست‌ها برای نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه است.

پنتاگون همچنین گفت که این دو درباره عملیات برای نجات دو اسیر در رفح و مذاکرات بر سر تبادل اسرا گفتگو کردند. گالانت نیز در مورد حمله ارتش صهیونیستی به خان یونس به آستین گزارش داد.

ساکنان نوار غزه اعتمادی به وعده‌های سران رژیم اشغالگر و در رأس آنها نتانیاهو که ادعا می‌کردند قبل از شروع عملیات علیه رفح «مسیری امن» را برای ساکنان فراهم می‌کنند، ندارند. زیرا همین وعده‌ها را زمانی که از خان‌یونس و شمال غزه خارج می‌شدند، می‌شنیدند اما در عمل دیدند که چگونه نظامیان اسرائیلی آوارگان فلسطینی در حال عبور از «کریدورهای امن» را اعدام می‌کردند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا