بین الملل

بی‌اعتنایی ترامپ به گروه ۲۰ با ترک جلسه دقایقی پس از آغاز آن

دونالد ترامپ دقایقی پس از آغاز اجلاس گروه ۲۰ که به صورت مجازی برگزار شد، کاخ سفید را به مقصد باشگاه گلف خود ترک کرد.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا به نقل از هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اجلاس سران گروه ۲۰ که به صورت مجازی برگزار شد، حضور یافت و خواستار انجام اقدامات لازم برای تولید واکسن کرونا قبل از عزیمت خود از کاخ سفید شد.

این اجلاس با حضور دوازده تن از رهبران جهان به میزبانی عربستان برگزار شد و ترامپ از طریق اتاق کنفرانس ویدئویی کاخ سفید به این اجلاس پیوست. او در حالی در این اجلاس مجازی حضور داشت که اندکی پس از آغاز آن، شروع به انتشار پیام‌هایی در حساب توئیتری خود درباره انتخابات کرد. رئیس جمهور آمریکا دقایقی بعد کاخ سفید را برای بازدید از باشگاه گلف خود در خارج از واشنگتن دی سی ترک کرد. برنامه عمومی کاخ سفید نشان می‌دهد ترامپ قرار است در جلسه دیگری از گروه ۲۰ شرکت کند.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید گفت که ترامپ در سخنان خود با تاکید بر مقابله با بیماری کووید-۱۹ با دیگر رهبران جهان در مورد لزوم همکاری برای بازگرداندن رشد اقتصادی قوی و مشاغل گفتگو کرد.

بنا بر گزارش پولیتیکو، در این اجلاس ترامپ به دیگر رهبران گروه ۲۰ اعلام کرده است که می‌خواهد شهروندان آمریکایی اولین کسانی باشند که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

ترامپ به طور مداوم از واگذاری نتیجه انتخابات به جو بایدن که دو هفته پیش از سوی آسوشیتدپرس و دیگر رسانه‌های خبری مهم به عنوان برنده پیش بینی شده است، خودداری می‌کند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا