بین الملل

کرونا، پادشاه عربستان را کُشت؟

برخی رسانه ها خبر از مرگ پادشاه عربستان دادند. هنوز مرگ پادشاه عربستان مبهم هست آیا ملک سلمان پادشاه عربستان در اثر کرونا مرده است؟

آرنا نیوز :: برخی رسانه ها خبر از مرگ پادشاه عربستان دادند. هنوز مرگ پادشاه عربستان مبهم هست آیا ملک سلمان پادشاه عربستان در اثر کرونا مرده است؟

به گزارش سرویس بین الملل آرنا ،  رسانه‌های غیر رسمی و کاربران شبکه‌های اجتماعی اخباری مبنی بر مرگ «ملک سلمان» پادشاه عربستان سعودی را منتشر کرده‌اند.

برخی کاربران پایگاه‌های اجتماعی از مرگ ملک سلمان بن عبد العزیز، پادشاه سعودی در سن ۸۴ سالگی خبر دادند.

رسانه‌های رسمی عربستان تا این لحظه این خبر را تأیید نکرده‌اند و این در حالی است که برخی سعودی‌ها فاش کردند مقامات این کشور برای جلوگیری از وقوع بحران غیرمترقبه در عربستان به ویژه در سایه همه‌گیری کرونا این خبر را مخفی کرده‌اند.

ملک سلمان روز گذشته (دوشنبه) برای انجام برخی معاینات به سبب التهاب حاد در کیسه صفرا در بیمارستان تخصصی ملک فیصل در ریاض بستری شده بود، اما جزئیاتی درباره وضعیت جسمانی او فاش نشد.

این در حالی است که مسئولان این کشور می‌گویند ملک سلمان همچنان در قید حیات است و تحت معاینات پزشکی قرار دارد.

نشریه دلیل الوطن در این باره نوشت: در ۲۴ ساعت گذشته، تعدادی از فعالان شبکه‌های اجتماعی خبر مرگ ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود را منتشر کردند، اما تا به این لحظه او در قید حیات و در بیمارستان تخصصی ملک فیصل تحت معاینات پزشکی است.

یک منبع مسئول در عربستان اعلام کرد ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود تحت معاینات پزشکی است و اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی صحت ندارد.

هنوز هیچ منبع مستقلی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

پایگاه خبری «أنباء الیوم» مصر نیز دیروز (دوشنبه) به نقل از «اسامه نقلی» سفیر عربستان در قاهره اعلام کرد که انتظار می‌رود مقامات سعودی وضعیت اضطراری اعلام کنند. این سفیر افزوده است که همه پرواز‌های دیپلماتیک به عربستان متوقف شده و نیرو‌هایی از ارتش به ریاض اعزام شده اند.

پایگاه مذکور همچنین نوشت: سفیر عربستان گفته است که دربار پادشاهی عربستان در آماده باش کامل به سر می‌برد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا