بین الملل

رئیس اتحادیه معلمان آمریکا: ترامپ اگر جرات می‌کند سر کلاس درس بنشیند

من دونالد ترامپ را به چالش می‌کشم که اگر جرات می‌کند به یک کلاس با ۳۹ دانش‌آموز کلاس ششم بیاید و بدون هیچگونه آمادگی درباره اینکه ما چطور قرار است کودکانمان را به صورت ایمن به مدارس بازگردانیم، در آنجا نفس بکشد

به گزارش سرویس بین الملل آرنا ، رئیس بزرگترین اتحادیه معلمان آمریکا به شدت از درخواست دونالد ترامپ برای بازگشایی مدارس در فصل پاییز انتقاد کرد و گفت این بازگشایی نمی‌تواند بدون تضمین سلامت دانش‌آموزان و کادر آموزشی انجام شود.

لیلی اسکلسن گارسیا، رئیس انجمن آموزش ملی آمریکا (ان‌ئی‌ای) با اشاره به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا درباره بازگشایی مدارس گفت: آیا شما هم متوجه تنها حرفی که او نزد،شدید؟ ایمنی! هیچکس بیش از معلمان نمی‌خواهد که بچه‌ها به مدرسه بازگردند… اما ما می‌خواهیم که این بازگشت با حفظ ایمنی باشد.

او تاکید کرد: من دونالد ترامپ را به چالش می‌کشم که اگر جرات می‌کند به یک کلاس با ۳۹ دانش‌آموز کلاس ششم بیاید و بدون هیچگونه آمادگی درباره اینکه ما چطور قرار است کودکانمان را به صورت ایمن به مدارس بازگردانیم، در آنجا نفس بکشد.

رئیس بزرگترین اتحادیه معلمان آمریکا افزود: دیدیم که بعد از تصمیم عجولانه برای بازگشایی بارها چه اتفاقی رخ داد. ما شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کروناویروس در ایالت‌هایی شدیم که بازگشایی زودهنگام داشتند. این کافه و بار نیست. ما در مورد بچه‌های ابتدایی صحبت می‌کنیم. من ۳۹ دانش‌آموز کلاس ششم در یک کلاس دارم.

با وجود افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا، دونالد ترامپ همچنان بر باز شدن مدارس ایالات متحده تاکید دارد و کارشکنی در این روند را “به دلایل سیاسی” می‌داند.

رئیس‌جمهوری آمریکا سه‌شنبه گفت برای بازگشایی مدارس در فصل پاییز به فرمانداران فشار می‌آورد و این بخشی از فشار او برای بازگشایی کشورش به‌رغم اوج‌گیری دوباره موارد ابتلا به ویروس کروناست.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا