بین الملل

اعلام جرم قتل عمد علیه مأمور پلیس قاتل مرد سیاه پوست در آتلانتا

دادستانی آتلانتا ضمن مقصر اعلام کردن دو افسر پلیس در قتل یک مرد سیاهپوست در این شهر، علیه قاتل وی رسماََ اعلام جرم قتل عمد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا ، دادستانی آتلانتا ضمن مقصر اعلام کردن دو افسر پلیس در قتل یک مرد سیاهپوست در این شهر، علیه قاتل وی رسماََ اعلام جرم قتل عمد کرد.

دادستانی منطقه فولتان در شهر آتلانتا بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) اعلام کرد که مأمور پلیسی که یک مرد سیاهپوست را چندی پیش در پارکینگ یک فروشگاه به قتل رسانده بود، در دادگاه به قتل عمد متهم شده است.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، این أمور پلیس – که چندی پیش از سمت خود برکنار شده بود – در دادگاه با ۱۱ اتهام که شدیدترین آن قتل عمد است، روبه‌رو خواهد شد.

بر اساس قوانین آمریکا، مجازات قتل عمد، حبس ابد یا اعدام است.

دادستانی محلی آتلانتا همچنین اعلام کرد دیگر مأمور پلیسی که همراه با افسر مذکور با مرد سیاهپوست درگیر شده بود، به سه انجام سه جرم متهم شده که شدیدترین آن حمله خشونت‌بار است.

بر این اساس، برای هر دو مأمور پلیس حکم بازداشت صادر شده است.

شامگاه شنبه (به وقت تهران) بود که «دفتر تحقیقات جورجیا» به نقل از اداره پلیس شهر آتلانتا از کشته شدن یک مرد سیاه پوست حین پارک خودرو در محوطه یک رستوران خبر داد (+). تصاویری که از درگیری دو مأمور پلیس با این شخص منتشر شده نشان می‌دهد آنها بعد از ناکام ماندن در گرفتار کردن وی، با تپانچه برقی به سمت وی شلیک می‌کنند. پلیس جورجیا اعلام کرده که این شخص بعد از این حادثه به بیمارستان انتقال داده شد، اما بعد از عمل جراحی درگذشت.

این حادثه باعث شد «اریکا شیلدز» رئیس‌پلیس آتلانتا همان شب از سمت خود استعفا دهد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا