بین الملل

هواپیمای آمریکایی هنگام فرود در عراق دچار حادثه شد

هواپیمای سی ۱۳۰ نیروهای ائتلاف به رهبری ایالات متحده هنگام فرود در پایگاه هوایی التاجی عراق از باند خارج و دچار حادثه شد.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا ،  هواپیمای سی ۱۳۰ نیروهای ائتلاف به رهبری ایالات متحده هنگام فرود در پایگاه هوایی التاجی عراق از باند خارج و دچار حادثه شد.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

به گزارش اسپوتنیک یک فروند هواپیمای C-۱۳۰ نیروی هوایی آمریکا هنگام فرود در پایگاه هوایی التاجی عراق از باند خارج و دچار حادثه شد.

سخنگوی رسمی ارتش در انجام عملیات‌ها در بیانیه‌ای اعلام کرد: «هواپیمای نظامی C-۱۳۰ وابسته ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به هنگام فرود در پایگاه هوایی التاجی عراق از باند خارج و با بلوک‌های سیمانی انتهای باند برخورد کرد که باعث ایجاد آتش سوزی جزئی و خسارت ناچیز شده است.»

در این بیانیه آمده است که تیم آتش نشانی و امداد و نجات فرودگاه ظرف مدت ۴ دقیقه در صحنه حضور یافتند، آتش را خاموش و هواپیما را تخلیه کردند. چهار نفر از نیروهای خدماتی که در هواپیما بودند، صدماتی را متحمل شدند و در مراکز درمانی اردوگاه التاجی تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

در این بیانیه هم‌چنین آمده است: «ما به دشمن مظنون نیستیم. این حادثه هم‌چنان تحت بررسی است. اقدامات سریع و حساب شده‌ی تیم سوانح فرودگاه، آتش نشانی و گروه امداد و نجات کمک کرد تا خسارات محدودی به نفرات، تجهیزات و زیرساخت‌ها وارد شود.»


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا