بین الملل
موضوعات داغ

نماینده پارلمان کره جنوبی: “اون” به احتمال ۹۹ درصد فوت شده است

با این وصف این نخستین بار است که یک پناهنده کره شمالی که در انتخابات پارلمانی ۱۵ آوریل موفق شد به مجلس کره جنوبی راه یابد ، بابت درگذشت رهبر کره شمالی ابراز اطمینان می کند

به گزارش سرویس بین الملل آرنا ، یک پناهنده از کره شمالی که موفق به ورود به مجلس کره جنوبی به عنوان نماینده شده است، امروز جمعه اعلام کرد که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به احتمالا ۹۹ درصد فوت شده است.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی روز جمعه از قول «جی سیونگ هوو» نماینده مجلس این کشور نوشت: رهبر کره شمالی به احتمال قریب به یقین پس از عمل جراحی فوت کرده است.

او گفت که اطمینان ۹۹ درصدی دارد که رهبر کره شمالی پس از این عمل جراحی به دلیل مشکلات جسمانی جانش را از دست داده است.

از ۳ هفته قبل که رهبر کره شمالی در ملاء عام دیده نشده شایعات و اخبار زیادی درباره عمل جراحی و وخامت حال او منتشر شده و بارها مطالبی درباره درگذشت احتمالی وی منتشر شده است.

با این وصف این نخستین بار است که یک پناهنده کره شمالی که در انتخابات پارلمانی ۱۵ آوریل موفق شد به مجلس کره جنوبی راه یابد ، بابت درگذشت رهبر کره شمالی ابراز اطمینان می کند.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

پیشتر گزارش هایی مبنی بر اینکه کیم پس از انجام عمل جراحی به دلیل وخامت اوضاع جسمانی در منطقه وونسان بسر می برد منتشر شده بود.
جی به خبرگزاری یونهاپ گفت : مگر او ( رهبر کره شمالی ) تا چه مدت می تواند تحت یک عمل جراحی باشد اطلاعاتی بدست آورده ام که نشان می دهد او یک هفته قبل درگذشته است.

وی گفت که به دلیل حساسیت مساله این خبر ۱۰۰ درصد نیست اما ۹۹ درصد قابل اطمینان است.

یونهاپ می نویسد که این نماینده مجلس کره جنوبی به منبع اطلاعات اشاره ای نکرده است و مستقلا نمی توان گفته هایش را تایید کرد.

این نماینده گفت که «کیم یو جونگ» خواهر کیم جونگ اون رهبر بعدی کره شمالی و جانشین او خواهد بود.

نهاد ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرده که هیچ مورد غیرمعمولی و تحرک خاصی در این روزها در کره شمالی مشاهده نکرده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا