بین الملل

موضع پامپئو درباره الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی

این یک تصمیم اسرائیلی است. و ما به همکاری نزدیک خود با آنها ادامه می دهیم و دیدگاه های خودمان را به طور خصوصی به آنها اعلام می کنیم

آرنا نیوز :: وزیر خارجه آمریکا بر این باور است که الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به مناطق اشغالی، یک تصمیم مربوط به اسرائیل است و آمریکا دیدگاه‌های خود در این باره را به طور خصوصی به کابینه جدید اسرائیل اعلام می‌کند.

به گزارش رویترز، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه در اظهاراتی گفت: این یک تصمیم اسرائیلی است که آیا بخش هایی از کرانه باختری را به سرزمین های خود ملحق کند یا نه و ایالات متحده دیدگاه های خود درباره این موضوع را به طور خصوصی به دولت (رژیم) جدید اسرائیل اعلام خواهد کرد.

وی در جمع خبرنگاران افزود: در خصوص الحاق بخش هایی از کرانه باختری، این اسرائیلی ها خواهند بود که در نهایت تصمیم خواهند گرفت. این یک تصمیم اسرائیلی است. و ما به همکاری نزدیک خود با آنها ادامه می دهیم و دیدگاه های خودمان را به طور خصوصی به آنها اعلام می کنیم.

پامپئو اظهار داشت: از اینکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و بنی گانتز رقیب میانه روی وی توافقی را در روز دوشنبه برای تشکیل یک دولت ملی به امضا رساندند، خوشحال هستم. تصور نمی کنم برگزاری انتخابات چهارم به نفع اسرائیل باشد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا