آرنا ورزشی
موضوعات داغ

دومین قهرمانى هادى چوپان این بار در انگلیس

دو هفته پیش بود که هادی چوپان برای اولین‌بار حضور روی استیج آرنولدکلاسیک آمریکا را تجربه کرد و توانست با ارائه نمایشی خیره‌کننده که به گفته‌ی خیلی از کارشناسان...

آرنا نیوز :: دو هفته پیش بود که هادی چوپان برای اولین‌بار حضور روی استیج آرنولدکلاسیک آمریکا را تجربه کرد و توانست با ارائه نمایشی خیره‌کننده که به گفته‌ی خیلی از کارشناسان به مراتب بهتر از مسترالمپیای 2023 بود، به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش آرنا ورزشی، با توجه به فصل آماده‌سازی که گرگ پارسی طی کرده بود، او با نظر مربی‌اش هدف بعدی خود را استیج آرنولدکلاسیک انگلیس قرار داد.

با وجود استرس و دردسرهای زیاد برای اخذ ویزا، هادی چوپان به این مسابقه رسید و بازهم رقیب اصلی خود را مثل دو هفته قبل سامسون داوودا، بدن‌ساز نیجریه‌ای مقیم انگلیس می‌دانست.

با این‌که از شب گذشته که مرحله مقدماتی دسته اوپن به پایان رسیده بود، برخی گمانه‌زنی‌ها درخصوص احتمال پیروزی سامسون داوودا وجود داشت، اما امشب در فینال هادی چوپان با انرژی فوق‌العاده و بدنی فوق آماده روی استیج رفت و همه‌ی چشم‌ها را به خود خیره کرد.

هادی چوپان که حالا اعتمادبه‌نفس فوق‌العاده‌ای دارد، قبلا بارها سامسون داوودا را شکست داده بود و این‌بار نیز همین ماجرا تکرار شد و گرگ پارسی توانست قهرمانی خود را در بریتانیا جشن بگیرد.

اما اتفاق ویژه برای هادی چوپان جایی بود که او مدال و تندیس قهرمانی خود را از دست دو اسطوره‌ی بدن‌سازی جهان دریافت کرد. رونی کلمن که وضعیت جسمانی مناسبی هم ندارد و با عصا حرکت می‌کند، با حضور روی استیج مدال هادی را به او اهدا کرد و از سوی دیگر آرنولد هم مثل همیشه تندیسی را که ویژه قهرمان مسابقات آرنولدکلاسیک است، به هادی چوپان تحویل داد.

این لحظه‌ی ویژه‌ای برای هادی چوپان بود و به‌نظر می‌رسید او نیز از قرارگرفتن در یک قاب سه‌نفره با آرنولد و رونی کلمن که روی هم 15 قهرمانی در مسترالمپیا دارند، کاملا هیجان‌زده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا