آرنا ورزشی

فغانپور: فدراسیون فوتبال تنها ۹ میلیارد تومان به شرکت شستا بدهکار است

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال درباره توقیف ساختمان این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد

به گزارش ورزشی آرنا ، صفی‌الله فغانپور رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در ارتباط با توقیف ساختمان این فدراسیون توسط شرکت شستا عنوان کرد: درآمد‌های فدراسیون فوتبال ایران از طریق فیفا و AFC تامین می‌شود. به فدراسیون فوتبال بودجه‌ دولتی تعلق نمی گیرد.

او گفت: ما در فدراسیون فوتبال به دلیل تحریم‌های ظالمانه‌ای که کشورمان با آن مواجه است در سال‌های اخیر نتوانسته ایم مطالبات خودمان را از فیفا دریافت کنیم، به همین برای پرداخت دستمزد سرمربی سابق تیم ملی (ویلتموس) از شرکت شستا ۲ میلیون یورو قرض کردیم.

فغانپور درباره مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال گفت: آن دوستانی که مدعی هستند فدراسیون فوتبال ایران دولتی است در شرایط فعلی ساکت شده اند و حرفی برای گفتن ندارند، اما در شرایط عادی در حال ایجاد حاشیه برای فدراسیون فوتبال هستند.

او گفت: شرکت شستا به صورت کاملا قانونی به دنبال دریافت پول خود است. شرکت شستا از طریق اجرای احکام مجتمع قضایی ساختمان فدراسیون فوتبال را توقیف کرده. این ساختمان توسط کارشناسان چیزی حدود ۶۸ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

او ادامه داد: ما ۱۶ میلیارد تومان در گذشته به این شرکت پرداخت کرده ایم و تنها ۹ میلیارد تومان دیگر به این شرکت بدهکار هستیم، اما متاسفانه آن‌ها طلب خود را براساس نرخ روز ارز می‌خواهند.

فغانپور درباره دلیل این مشکلات برای فدراسیون فوتبال عنوان کرد: ما پول کی روش را از طریق فیفا پرداخت کردیم، اما در این مقطع زمانی به دلیل تشدید تحریم‌ها فیفا و AFC به ما رسما اعلام کرده اند که به علت تحریم ها نمی‌توانند به ما پولی پرداخت کنند. این مسئله باعث ایجاد چنین مشکلاتی برای ما شده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا