آرنا ورزشی

واکنش دختر مارادونا به نتیجه کالبد شکافی پیکر پدرش

پس از اعلام نتیجه کالبد شکافی مارادونا، دخترش به این اتفاق واکنش نشان داد.

به گزارش ورزشی آرنا ، جیانینا دینورا، دختر کوچکتر دیگو مارادونا در واکنش به نتایج کالبد شکافی پیکر پدرش گفت: برخی منتظر پیدا کردن اثر مواد مخدر، ماریجوانا و الکل در کالبدشکافی پدرم هستند. من پزشک نیستم، اما او را با وضعیتی متورم دیدم. حتی صدایش دیگر آن صدای همیشگی نبود و خیلی شبیه صدای ربات‌ها شده بود.

کالبد شکافی پیکر مارادونا بخشی از تحقیقات در مورد علت مرگ او است که با هدف مشخص کردن رخداد قصور احتمالی در مراقبت‌های پزشکی از اسطوره فوتبال جهان در حال انجام است.

تجزیه و تحلیل سم‌شناسی نشان داده است که هیچ میزانی از الکل یا مواد مخدر در بدن او وجود نداشته، اما مارادونا از دارو‌های ضد افسردگی و دیگر داروها برای بهبود زخم جراحی، مقابله با تشنج و رفع دیگر مشکلات استفاده می‌کرده است.

یکی از محققان پرونده مرگ مارادونا گفت: آن چه از تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی به دست آمده، به همان اندازه مهم است که مهم نیست. چرا که تایید می‌کند هیچ دارویی برای درمان بیماری قلبی او تجویز نشده است.

نخستین کالبد شکافی انجام شده در روز مرگ مارادونا نشان داده بود که او دچار نارسایی حاد قلبی شده که ناشی از نارسایی عضلات قلب و ضعف پمپاژ خون بوده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا