آرنا ورزشی

همدانی: همه مدیران در استقلال به فکر مطرح کردن نام خودشان هستند

ستار همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش ورزشی آرنا ، ستار همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط تیم‌ها در لیگ برتر و همچنین عملکرد محمود فکری عنوان کرد: اوایل لیگ است و تمام تیم‌ها با احتیاط بازی می‌کنند. تیم‌ها بیشتر به فکر جمع کردن امتیاز‌های اول فصل هستند.

او ادامه داد: با وجود انتقاد به عملکرد تیم استقلال، به نظر من استقلالی‌ها و محمود فکری با توجه به مشکلات و مصدوم‌هایی که دارند استراتژی خوب و درستی را برای جمع کردن امتیاز‌های اول فصل در نظر گرفته اند.

همدانی عنوان کرد: مکتب استقلال با محوریت مرحوم ناصر حجازی همیشه توانسته مربی‌های خوبی را به فوتبال کشورمان معرفی کند. امیر قلعه نویی یکی از بهترین مربی‌های ایران است و جواد نکونام در این ۲ فصل اخیر عملکرد خوبی در تیم فولاد و پیش از آن در نساجی مازندران داشته است. مهدی رحمتی سال اول مربیگری خود را پشت سر می‌گذارد و فکر می‌کنم توانایی مربیگری را دارد.

او گفت: محمود فکری سرمربی فعلی تیم استقلال در تیم نساجی خوب عملکرد و در استقلال نیز تا به اینجای فصل امتیاز‌های خوبی را جمع کرده است. استقلال را باید در حضور تمام بازیکنان از جمله دیاباته سنجید. دیاباته برای استقلال به تنهایی یک تیم است و حضور او بسیار مهم است.

همدانی درباره مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال عنوان کرد: در سال‌های اخیر و به دلیل اشتباهات مدیریتی و انتخاب‌های غلط وزارت ورزش مشکلات فراوانی برای استقلال به وجود آمده است.

او ادامه داد: در این سال‌ها هم در استقلال و هم در پرسپولیس تعداد زیادی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره عوض شده اند. این نشان دهنده انتخاب‌های غلط وزارت ورزش است. هیچ کدام از این مدیران در حد اندازه این ۲ تیم بزرگ نبودند و نیستند.
همدانی درباره مدیران سابق باشگاه استقلال گفت: در تیم ما مدیران نیز با یکدیگر درگیر بودند و مشکلات راوانی داشته اند.

او گفت: چرا یک مدیر باید آنقدر استقلال را کوچک بداند که مسائل درون تیم را در رسانه ملی مطرح کند؟ مردم به جای حاشیه سازی توقع آرامش و نتیجه گیری از تیم دارند. در تیم استقلال هر مدیری آمد فقط به دنبال مطرح کردن خود بود و هیچ کمکی به باشگاه استقلال نکرد. استقلال آن اتحاد و همبستگی را در شاکله باشگاه میان مدیران و پیشکسوتان ندارد. امیدوارم با کمک همه استقلالی‌ها وحدت و همبستگی میان تمام استقلالی‌ها ایجاد شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا