آرنا ورزشی

فکری: به هر قیمتی باید صدر جدول را حفظ کنیم

محمود فکری گفت: به هر قیمتی باید صدر جدول رقابت‌ها را حفظ کنیم و برنده بازی‌ها باشیم.

به گزارش ورزشی آرنا ، محمود فکری درباره بازی با ذوب آهن گفت: جا دارد از تک تک بازیکنان تیمم تشکر کنم، چرا که هفته‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و با کمک آن‌ها با بازی بیشتر به صدر جدول رسیدیم. البته قرار گرفتن در صدر جدول کار را ما سخت می‌کند و امیدوارم بچه‌ها بیشتر تلاش و دقت کنند تا به هر قیمتی هست صدر جدول را حفظ کنیم.

او ادامه داد: بازی فردا با توجه به اینکه صدر هستیم باعث می شود تیم حریف انگیزه پیدا کند و همیشه تیم ها برابر ما انگیزه دارند. تیم ذوب آهن بسیار خوب است و مربی خوبی دارد و آنها برای کسب امتیاز برابر ما به میدان خواهند آمد و این کار ما را سخت خواهد کرد. اما در مجموع امیدوارم با تلاش بازیکنان، سه امتیاز بازی را بگیریم.

فکری درباره تعداد بالای مصدومان استقلال گفت: متاسفانه ما وارث تیمی هستیم که چند سال می شود نتیجه نگرفته است و بار روحی و روانی زیادی روی بازیکنان است و از طرفی فشار جسمی که روی بازیکنان از سال های قبل بوده و استراحت هم نداشتند. متاسفانه مشکلات یک به یک بیرون می زند و اکثر آسیب دیدگی ها برای بازیکنانی است که از سال های قبل در این تیم بوده اند و فشار روحی و روانی باعث شده آنها مصدوم شوند.

او ادامه داد: همچنین فرصت کافی برای آماده سازی نداشتیم و وارد بازی ها شدیم و در نهایت متاسفانه بازیکنان هر هفته مصدوم می شوند و از قبل هم آسیب داشتند و این موضوعات ربطی به کادر فنی و تیم پزشکی گذشته ندارد و به مشکلات سال های قبل ارتباط دارد.

سرمربی استقلال گفت: امیدوارم با کسب نتایج خوب، مشکل روحی و روانی بازیکنان هم برطرف شود و بازیکنان از لحاظ جسمی در موقعیت خوبی قرار بگیرند. امیدوارم فردا بازی خوب و به دور از حاشیه ای برگزار شود و تماشاگران بازی جوانمردانه از هر دو تیم را نظاره گر باشند و هر تیمی مستحق برد است، پیروز شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا