آرنا ورزشی

نوری: نبود وریا غوری می‌تواند شرایط را برای استقلال سخت کند

نوری پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم قبل از دیدار آبی پوشان مقابل صنعت نفت توضیحاتی را بیان کرد

به گزارش ورزشی آرنا ، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مسابقه تیم فوتبال استقلال تهران مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر عنوان کرد: این ۲ تیم همیشه بازی خوبی انجام می دهند. صنعت نفت تیمی است که فوتبال بازی و کمتر دفاع می‌کند.

او ادامه داد: استقلالی‌ها هم مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند عملکرد بهتری دارند. استقلال با یک برد خوب می‌تواند شروع خوبی برای بازی‌های بعدی داشته باشد.

نوری درباره غیبت وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال در بازی امروز عنوان کرد: نبود وریا می‌تواند خیلی محسوس باشد، چون او یکی از مهره‌های کلیدی و کاپیتان تیم است.نبود او می‌تواند شرایط را برای استقلال سخت کند. احتمالا به جای او، احمد موسوی در ترکیب استقلال قرار بگیرد که او هم بازیکن جوان و خوبی است و می‌شود روی او در این بازی حساب کرد. امیدوارم موسوی بتواند خود را در این بازی نشان دهد.

نوری درباره حواشی چند وقت اخیر باشگاه استقلال عنوان کرد: استقلال در این فصل یکی از بهترین تیم ها از لحاظ نفرات در لیگ است. استقلال در این فصل اسکلت اصلی خود را حفظ و بازیکنان جوان و خوبی مثل رشید مظاهری را به ترکیب تیم اضافه کرده است.

نوری ادامه داد: امیدوارم با صبوری هواداران، فرصت دادن به کادر فنی و پشتیبانی پیشکسوتان این تیم بتواند در این فصل قهرمان لیگ برتر شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا