آرنا ورزشی

گل محمدی: پول برانکو دستاویزی شده که پول بچه‌ها را ندهند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حواشی این تیم و مطالبات برانکو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش ورزشی آرنا ، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه نخستین جلسه تمرینی سرخ‌ها اظهار داشت: پرسپولیسی که با ۱۴ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر شده و توانسته به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا خودش را معرفی کند، وضعیت آن به این شکل است. امروز اولین تمرین‌ ما بعد از قهرمانی است و متاسفانه نیمی از بازیکنان در این تمرین حضور ندارند. با تعداد کمی بازیکن تمرین می‌کنیم.

او افزود: برای چندمین بار است که قرار بود با بازیکنان تسویه حساب کنند، اما متاسفانه یک وعده به وعده‌های قبلی باشگاه اضافه شد. به خاطر همین بازیکنان امروز به تمرین نیامده اند.

گل محمدی ادامه داد: آن‌هایی که متولی تیم هستند باید پاسخگو باشند. باشگاه مدیرعامل و هیئت مدیره دارد و پس از فینالیست شدن یک نفر به خودش زحمت نداد که به تیم خیرمقدم بگوید، انگار این تیم یتیم است و صاحب ندارد. جواب‌هایی که شما می‌خواهید باید مدیرعامل بدهد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: مانند بقیه مشکلات مالی داریم، اما بیشتر بحث بازیکنان است. بازیکنان ما با تمام وجود و با غیرت بازی کردند و از لحاظ علمی و منطقی هم که حساب کنیم، تیم پرسپولیس و هر تیمی که از ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند، نباید فینالیست می‌شد، اما فقط به خاطر غیرت، شرف و همت بچه‌ها است که این اتفاق بزرگ افتاده و این هم جوابی است که می‌گیرند. هر موقع بحث مطالبات می‌شود، می‌گویند پول برانکو اولویت است. پول برانکو دستاویزی شده که پول بچه‌ها را ندهند.

گل محمدی درباره مشخص شدن وضعیت شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری و محمد انصاری گفت: من نباید در این خصوص صحبت کنم. باشگاه باید درباره مشکلات آن‌ها صحبت کند. انصاری مصدوم است و تا آخر سال به بازی ها نمی‌رسد و شرایط به گونه‌ای است که امکان استفاده از او وجود ندارد. با نادری هم چند بار صحبت کردیم و قرار بود که به باشگاه برود. نمی‌دانم چرا باشگاه پیگیر وضعیت او نیست.

او در خصوص اظهارات رسول‌پناه گفت: اگر مدیرعامل گفته که شرایط گل و بلبل است، می‌بینید که فینالیست آسیا با ۸ بازیکن در حال تمرین است.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص درخواست فسخ قرارداد خلیل زاده عنوان کرد: به عنوان یک مربی می‌گویم شجاع و دیگر بازیکنان را می‌خواهم و بقیه مشکلات باید بین باشگاه و بازیکن حل شود. شجاع ثابت کرده که چقدر باشگاه را دوست دارد و چندین بار هم به باشگاه رفته، اما مشکل او حل نشده است.

گل‌محمدی گفت: من سر تمرین می آیم و کار خاصی نمی‌توانم انجام بدهم. بگذارید این چند روز هم بگذرد و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا