آرنا ورزشی

استراماچونی تمام ادعاهای سعادتمند را رد کرد

سرمربی پیشین استقلال به اظهارات شب گذشته مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش ورزشی آرنا ، احمد سعادتمند دوشنبه شب درباره مذاکرات خود با آندره‌آ استراماچونی و ارقام پیشنهادی او به این مربی ایتالیایی صحبت‌هایی به میان آورد.

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی پیشین استقلال با انتشار مطلبی در فضای مجازی به سخنان مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد و گفت:‌ چه کسی به من پیشنهاد ۸۰۰ هزار یورو پیش پرداخت و یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو را داده است؟ کدام انسان عاقلی این پیشنهاد را رد می‌کند؟‌ در حالی که من با مبلغ بسیار کم‌تر به ایران آمدم. چطور من از این پیشنهاد خبر ندارم؟

او ادامه داد: آن‌ها شاید از فدراسیون اجازه ندارند که من را برگردانند که من به این مساله احترام می‌گذارم. شاید کسی دوست ندارد که سرمربی تنها برای جذب بازیکن تصمیم بگیرد. شاید آن‌ها یک مربی دیگری را ترجیح می‌دهد. شاید اصلا نمی‌خواهند که من برگردم که من به این مساله هم احترام می‌گذارم.

استراماچونی افزود:‌ این دروغ‌ها را تمام کنید. طرفداران استقلال خسته شده‌اند. من هرگز پیشنهادی را رد نکردم چون پیشنهادی از سمت آن‌ها نیامده است. آن‌ها فقط نشان دادند که می‌خواهند من برگردم در حالی که هیچ وقت نمی‌خواستند این اتفاق رخ دهد.

او خاطرنشان کرد:‌ ممکن است از خودتان بپرسید که آن واسطه ایتالیایی که خود باشگاه در ماه جولای معرفی و وارد مذاکره کرد، الان کجاست؟ چرا ناپدید شد؟‌ او مذاکرات را رها کرد وقتی که متوجه شد مذاکرات غیرواقعی است. چرا باشگاه بعد از فینال جام حذفی اسم من را اعلام کرد و در مورد مذاکرات صحبت کردند ولی هیچکس از باشگاه حتی از مربی آینده، بازیکنان و برنامه تیم چیزی نپرسیدند؟ چرا بدون هیچ مشورتی با بازیکنان قدیمی تمدید شد و بازیکن جدید گرفته شد؟

سرمربی پیشین استقلال گفت:‌ همه چیز غیرواقعی بود مثل اعدادی که روز گذشته درباره آن صحبت شد. تمام هدف آن‌ها این است که فقط به مردم نشان بدهند که تمام تلاش‌شان را کردند که استراماچونی را بازگردانند ولی در واقع هیچ اقدام محکم و جدی در این دو ماه رخ نداد؛ فقط حرف بود که به مردم بگویند که مثلا ما داریم عمل می‌کنیم. دیگر این حرف‌ها را تمام کید. الان با من یا بدون من فقط برای ساختن یک تیم فوق‌العاده و برای قهرمانی تمرکز کنید.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا