آرنا ورزشی

چه کسی استراماچونی را انتخاب کرد؟

بعد از انتخاب استراماچونی خیلی‌ها از من انتقاد کردند ولی همه دیدیم که چه مربی بزرگی است که متأسفانه کاری کردند او برود

به گزارش ورزشی آرنا ، بازیکن سابق استقلال مدعی شد: استراماچونی را او برای هدایت این تیم انتخاب کرده است

امیدرضا روانخواه اظهار کرد: زمانی که در کمیته فنی استقلال بودم وقتی خواستیم آقای استراماچونی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کنیم، مسئولیت این تصمیم با من بود.

وی ادامه داد: بعد از انتخاب استراماچونی خیلی‌ها از من انتقاد کردند ولی همه دیدیم که چه مربی بزرگی است که متأسفانه کاری کردند او برود.

روانخواه تأکید کرد: نباید چنین بزرگانی را به راحتی از دست بدهیم و باید شرایط را برای آنان فراهم کنیم که با فراغ بال کار کنند و بدون شک در چنین شرایطی موفقیت دور از دسترس نیست.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه باید از بازیکنان و مربیان خارجی شناخت داشته باشیم و بر این اساس آنان را در تیم‌های ایرانی جذب کنیم، افزود: برخی خارجی‌هایی که به فوتبال ایران آمده‌اند حتی در حد محلات ما هم نیستند و این برمی‌گردد به نداشتن شناخت از آنان و امور غیرورزشی که متاسفانه وجود دارد.

وی مدعی شد: فکر نکنم در کشورمان کسی به اندازه من برای فوتبال وقت بگذارد. ۲۰ روز در خصوص تک‌تک بازیکنان خیبر تحقیق کردم و در نخستین جلسه تمرینی، بازیکنان را با اسم کوچک صدا کردم.

روانخواه گفت: تمام تلاش ما در این فصل نمایش خوب از تیم خیبر است و علاوه بر مسائل فنی، قول می‌دهم نماینده لرستان امسال پاک‌ترین تیم لیگ دسته دوم باشد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا